בית״ר ירושלים מאומצת על ידי חברה מאשקלון



קבוצת מילניום היא הספונסר החדש של הקבוצה. היום נחתם ההסכם בין אחד הבעלים ממילניום , שמעון סבח לבעלים של בית״ר משה חוגג

דוברות בית״ר

קבוצת מילניום, מהחברות המובילות כיום בעולם הלוגיסטיקה, חתמה היום הסכם אימוץ עם קבוצת הכדורגל של בית״ר ירושלים. מילניום פועלת על מנת להוביל את דרך המערך הלוגיסטי, גם המורכב ביותר, ובונים את מעטפת השירותים והפתרונות המתאימה לקבל היעד, בסטנדרטים הגבוהים והמקצועיים בתחום.

היום נכח בטקס החתימה הבעלים, שמעון סבח שחתם על ההסכם כם הבעלים של הקבוצה, משה חוגג. 

תגובת קבוצת בית״ר ירושלים:

גאים להציג: ספונסר ראשי חדש - בית"ר "מילניום" ירושלים

מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים שמח להודיע על הסכם חסות ראשי עם קבוצת מילניום לעונת 2019/2020. קבוצת מילניום, מהחברות המובילות כיום בעולם הלוגיסטיקה, מספקת מעטפת שירותים ופתרונות לוגיסטיים בסטנדרטים הגבוהים והמקצועיים ביותר בתחומי ההובלה, האחסנה והשירותים. הקבוצה, שקיימת למעלה מ-20 שנים, וכבר לקחה חלק בפרויקטים גדולים ומהותיים במשק הישראלי, מאגדת תחתיה 8 סניפים בפריסה ארצית המאפשרים מתן מענה לכל שלב ושלב בשרשרת הלוגיסטית, והכול במערך חכם המתוכנן בקפידה ומותאם לאופי החברה ולמוצרי האספקה.

כחלק מהסכם החסות, יתנוסס לוגו החברה בקדמת החולצות של הקבוצה הבוגרת וכן על החולצות שיירכשו על ידי האוהדים וימלאו את אצטדיון טדי. החברה תהנה מפרסום מסיבי וחשיפה בכל דרכי הפרסום והדיגיטל שהמועדון יכול להציע. מהיום תיקרא הקבוצה בית"ר "מילניום" ירושלים, ובשם זה יש להשתמש בכל הפלטפורמות.

בעלי המועדון, משה חוגג, אמר לאחר החתימה על ההסכם לפני מספר דקות: "קבוצת מילניום הינה חברה גדולה ונחשבת מאוד בתחומה, ואנחנו שמחים על החלטתה להצטרף למשפחת בית"ר ירושלים. קבוצת מילניום תהנה מחשיפה אדירה, ומהיום היא חלק מהמותג שלנו. אנו מודים לחברה על הבחירה בדרך החדשה ועל הרצון המשותף להיות חלק בלתי נפרד מהמועדון. החתימה עם מילניום מביאה לידי ביטוי עלייה משמעותית בהיקף הספונסרים שמתחברים למועדון ואת הבעת האמון במותג שהולך בדרך הבית״רית של ואהבת לרעך כמוך".

בעלי החברה, האחים פיני ושמעון סבח, מסרו:
״כאוהדים שמלווים את הקבוצה כבר עשרות שנים זהו יום מרגש עבורנו, קבוצת מילניום ובית"ר חולקות חזון וערכים משותפים. אנו מברכים על הדרך של המועדון ועל המסר בו הוא דוגל - ואהבת לרעך כמוך, ומאמינים כי בעבודה שיווקית משותפת של בית"ר מילניום ירושלים נצמיח את 2 המותגים להצלחות גדולות ומשותפות ובעזרת – השם לאליפויות רבות״

בטקס החגיגי שנערך לפני דקות אחדות בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, יו"ר המועדון, אלי אוחנה, מנכ"ל המועדון מוני ברוש. מטעם חברת מילניום הגיעו הבעלים ומנכ"ל הקבוצה, שמעון סבח, מנהלי הפיתוח העסקי, שגיא ועומרי סבח, מנהל חטיבת הדלקים אסיף עמירה ורון סבח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה