“במקרים כאלו מבינים את העוצמה של ידידים"



תינוקת ננעלה בשגגה ברכב כשהיא ישנה, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום "בידידים קוראים להורים לאמץ "כלל מפתח"

דוברות ידידים

הבוקר (שני) בשעה 6:53 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת שנה וחצי שננעלה בשגגה ברכב לעיני הוריה ברחוב אקסודוס באשקלון.

אירית אלבז, מוקדנית ידידים שענתה לשיחה, לקחה פרטים, הזעיקה מתנדבים והרגיעה את ההורים. מאיר גנון - סג"מ סניף אשקלון, יקיר בוחניק ואלעד כהן, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה, הגיעו במהירות למקום, ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם פתחו את הרכב וחילצו את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

*מאיר מספר:* "מדובר על אמא שחיברה את הסלקל לרכב כשהתינוקת שלה ישנה בתוכו. המפתחות הושארו על מושב הנהג. ברגע שהדלת נסגרה, הרכב ננעל באופן אוטומטי. הייתי בדרך לעבודה ומיד עם קבלת הקריאה נסעתי לכתובת. נפגשנו ליד הרכב הנעול, יקיר, אלעד ואני, ובעבודת צוות פתחנו במהירות את הרכב וחילצנו את התינוקת כשכל אותו הזמן היא ישנה בשלווה בכיסא שלה. ההורים התרגשו מאוד מהחילוץ המהיר והיעיל. הסברנו להם שוב את החשיבות של כלל המפתח, להשאיר את המפתח תמיד ביד. לחלץ ילד זה תמיד מרגש ונותן אפשרות להבין את העוצמה של ידידים במקרים שכאלו."

*בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית*

ישראל הוצלר - דוברות ידידים
קרדיט תיעוד: ידידים
https://yedidim-il.org

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה