"בניגוד לגלאם אני לא בחל"ת מחברת החשמל"



תמר קידר, פותחת בסערה את מערכת הבחירות. ״אני לא מחויבת לפנסיה מחברת חשמל. בניגוד לראש העיר, אני לא אסמוך על החברות המזהמות כמו קצא"א, שהם אלו שינטרו את האוויר. אני לא סומכת עליהם ואני אפקח עליהם בשבע עיניים, בין בהגבלות על רישיון עסק ובין בדרכים אחרות

עו"ד תמר קידר

עו"ד תמר קידר המתמודדת לראשות עיריית אשקלון השיקה את קמפיין הבחירות שלה. באופן שהפתיע רבים היא החליטה כי הנושא הראשון אותו תציב בקדמת הבמה, יהיה זיהום האוויר שגורם למחלות קשות בקרב תושבי העיר.

מבחינת קידר ישנם לא מעט נושאים שמטרידים את תושבי אשקלון, אך בכל הנוגע לזיהום האוויר מדובר בחבית נפץ שאי אפשר עוד לטאטא מתחת לשטיח.

דו"ח שנתי של המשרד להגנת הסביבה הדגיש כי אשקלון ממוקמת במקום השני בארץ מבחינת זיהום אוויר, ולמעשה אימת את תלונות התושבים על ריחות חריפים המגיעים ממספר מפעלים הממוקמים בפאתי העיר.

תמר קידר: "בכל שנה מאות מתושבי אשקלון מתים כתוצאה ממחלת הסרטן,  ואלפי ילדים סובלים ממחלות ריאה ונשימה.

לצערי הרב, ראש עיריית אשקלון עובד בחל"ת של חברת חשמל שהינה המזהמת הכי גדולה באשקלון והוא מצוי בניגוד עניינים לגביה ולא יכול לעסוק בכך.

בניגוד אליו, אני לא מחויבת לפנסיה מחברת חשמל. בניגוד אליו, אני לא אסמוך על החברות המזהמות כמו קצא"א. שהם אלו שינטרו את האוויר. אני לא סומכת עליהם ואני אפקח עליהם בשבע עיניים, בין בהגבלות על רישיון עסק ובין בדרכים אחרות.

לכן, אלו הצעדים שבהם אנקוט מיד לאחר שאבחר לראשות העיר: הפעולה הראשונה שלי  תהיה להקים 5 תחנות ניטור אוויר. כמו כן, אלחם נגד הרחבת דוראד גם באמצעות עתירה לבג"ץ, אמנע בכל כוחי הרחבת הפעילות של קצא"א, שמעוניינת במסגרת הסכם רד- מד, להרחיב שינוע של נפט וכן אדאג להסיר את החסיון שממנה קצא"א נהנית באין מפריע". 

בשבועות הקרובים מתוכננים לקידר מספר חוגי בית בשכונות שונות באשקלון, בהם היא תציג את התוכנית הכוללת שלה בנושא זה.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה