בפעם הרביעית ברציפות



הטוטו קיבל את ההסמכה מה- EL ארגון ההימורים האירופאי, לעמידה בתקן המחמיר של "משחקים באחריות"

יח״צ טוטו

יו"ר הטוטו שבתאי צור קיבל בשבוע שעבר מנשיא ה- EL((THE EUROPEAN LOTTERIES- ארגון ההימוריםהאירופאי את תעודת ההסמכה לעמידה בתקן המחמיר של "משחקים באחריות".

שבתאי צור אמר באירוע: "הטוטו מכיר בכך, שהימורים בלתי אחראיים עלולים לגרום לתופעות לא רצויות, ולכן רואה חובהלהציע לציבור השתתפות במשחקי הימורים בשום-שכל ובטוב-טעם, ותוך נקיטת גישה אחראית בלבד"

בסוף השבוע האחרון קיבל הטוטו זו הפעם הרביעית ברציפות את ההסמכה לעמידה בתקן של "משחקים באחריות" של ארגון ההימורים האירופאי EL ( THE EUROPEAN LOTTERIES בכנס שנערך בגרמניה. יו״ר הטוטו שבתאי צור, ומנכ"ל הטוטו מאיר ברדוגו, קיבלו את ההסמכה מידי נשיא ה-EL, הנס הולטמייר.

ההסמכה בקוד של משחקים באחריות מטען ארגון ההימורים האירופאי מוענקת אחת ל- 3 שנים לאחר בדיקות ובקרות קפדניות שנעשות על ידי רו"ח חיצוני.  הבקרות כוללות שורה של מבדקים במגוון תחומים- פרסומיים, שיווקיים, מנהלת תאגידי, רגולציה, ועוד ואת העמידה של הארגון בהם ביחס לסטנדרט האירופאי שנקבע על ארגון ההימורים האירופאי. הטוטו קיבל את ההסמכה לאחר שעמד בהצלחה בכל דרישות הארגון בדבר קיום משחקים באחריות.

מאיר ברדוגו מנכ"ל הטוטו בפועל אמר: "הטוטו משקיע רבות ובאופן שוטף בכל תחומי הפעילות שלו כדי לעמוד באמות המידה המחמירות של התקן האירופאי בהקשר של משחקים באחריות. אנו מודעים לכובד האחריות שעל כתפנו בעניין זה ונמשיך לעשות את כל הדרוש כדי להיות ארגון בטוח ככל האפשר ללקוחותיו".  

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה