ברזילי עבר בהצטיינות יתרה



המרכז רופא האוניברסיטאי ברזילי עמד בהצטיינות יתרה במבדק אקרדיטציה בינלאומית -JCI, שהתבצע במהלך כל השבוע האחרון

צילום: דוד אביעוז

אקרדיטציה של בתי חולים בארץ הינה טיפול בחינה חיצונית שמטרתו להעריך את איכות ובטיחות הסיוע הניתן בארגון.
זו תהליך הכרעת פומבית שהארגון עומד בסטנדרטים של בטיחות טיפול ואיכותו, שנקבעו על ידי הגוף המעריך.
הליך האקרדיטציה על-ידי חיצוני, ה, JCI- Joint Commission International- שהנו יחידה בין לאומית של חברות המשותפת שהיא גדולה והיוקרה מבינה האמריקניות המבצעים הליכי אקרדיטציה בארגוני בריאות בכל העולם.
המרכז רופא האוניברסיטאי ברזילי השבוע את מבדק הייעוץ של ארגון האיכות והבטיחות הבינלאומית JCI. צוות היועצים 5 ימים רפואיים ברזילי ולבחון את הפעילות הכללית ביחידות, מחלקות, חדרי הניתוח, חדרי המרפא, מרפאות, ניהול ההוראה והמחקר, ניהול תשתיות ומשאבים והטיפול בכוח האדם של המרכז רפואה, תוך מתן דגש על איכות שירות, בטיחות שירות ומקצועות למידה וותחקור עצמאיים מהמסד. פחות.
מרכז רפואי ברזילי עבר בהצטיינות יתרה את מבדק האקרדיטציה, שביסיומו יוענק למרכז רפואי תותקן יוקרתי של ארגון הJCI - (כפי שניתן בבדק הראשון בבית החולים ב-2017).
במבדק נמצא כי איכות ובטיחות רפואית ברזילי בהחלט מרשימים ועומדים בכל הסטנדרטים הרבים. כמו כן, נבדקו כל התהליכים הנעשים בבית החולים, לרבות התהליכים האדמיניסטרטיביים בשרשראות הרכש והאספקה ​​של בית החולים . שימת דגש מיוחדת ניתנה להערכות בית החולים בתרחישי חירום, שירות רפואי תחת אש והערכות לאסונות. הסוקרים ציינו בהתפעלות את מוכנות בית החולים ותהליכי הלמידה והשתפרות לאחר כל תרגיל או אירוע לחימה. [
יש לציין שבמהלך תהליך ההכנה בוצע מבדק דמה על ידי הארגון בספטמבר 2022 ובית החולים הכין את עצמו בכל השנה האחרונה בשני מבדקים אלו תוך הפקת לקחים וכל לשיפור.
אנו גאים ושמחים שבית החולים זכה בתו תקן חשוב זה ונמשיך לשרת לאורו את הציבור הרחב.

*פרופ׳ יניב שרר, סגן מנהל המרכז הרפואי, שהופקד על ריכוז הכנת בית החולים ואשר הוא איש ה JCI בעצמו*: "המרכז הרפואי ברזילי עבר בהצלחה רבה את המבדק הרחב ביותר של אקרדיטציה- לא רק כבית חולים, אלא כמרכז רפואי אוניברסיטאי. נבחנו במעל 300 סטנדרטים קפדניים, ובמעל 1300 מרכיבים שונים שלהם- בהם עמדנו בהצלחה יתרה. אני מבקש להודות לכלל צוות המרכז הרפואי, ובכללם לצוות האיכות, בטיחות ואקרדיטציה של ברזילי- מוביל לאומי ומהמובילים ברמה עולמית בקידום איכות ובחדשנות באיכות. תוצאות המבדק הן הכרה ברורה למצוינות של ברזילי שלה זוכים אלפי המטופלים שלנו בכל יום".

*ופ׳ חזי לוי, מנהל המרכז *: ״זהו מבדק יוקרתי וחשוב מאין כמוהו, הנות למרכז רפואי את ההזדמנות לבדוק את עצמו בכל תחומי תחומי האי, בטיחות זיהומים, מקצועיות, חינוך רפואי, מחקר, ניהול תשתיות ומשאבים, ניהול. כוח אדם ותהליכים רבים נוספים.
מבדק זה מסכם חודשי הכנה אינטנסיביים של כל עובדי בית החולים, תוך כדי עבודה שוחקת בטיפול בחולים, בקורונה ואירועי לחימה שחווינו.
אני מודה לחבריי בהנהלת בית החולים ולכל עובדי בית החולים היקרים, אשר לא חסכו מאמץ ותוך כדי עבודה שוחקת מצא את הזמן, כל אחד בתחומו, את בית החולים על מנת לשפר את שירותי הרפואה, ההוראה והמחקר, הלוגיסטיקה והטיפול בכוח אדם ולהביאם לרמה הראויה למרכז. מצוינות ומתן שירות.
אני בטוח שנמשיך לשפר את השירות לשיפור הבריאות אוף למצוין ומקצועי לכלל הפונים לבית החולים״.

איילת קדר
דוברת המרכז רפואי ברזילי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה