גאווה מקומית לאשקלון, רס"ר מור וייס



ביום חמישי ה-18 לאוגוסט 2022, היא סיימה קורס בן שישה שבועות, שידוע בשם פו"ם גדעון, בבית הספר לפיקוד לנגדים שבמכללות הצבאיות

דובר צה״ל

בית  הספר לפיקוד לנגדים הוא מרכז ההכשרה והפיתוח למנהיגות של הנגדים בצה"ל. בבית הספר זוכים הנגדים להיכרות עמוקה עם צה"ל, עם מדינת ישראל ועם החברה הישראלית, הם מסיירים באתרים משמעותיים בארץ וזוכים להרצאות מאנשים משפיעים בצה"ל ובאזרחות.

הקורס הוא הזדמנות עבור הנגדים לפתח את עצמם כמנהיגים וכמפקדים ביחידות בהם הם משרתים. הם זוכים להזדמנות לאתגר את עצמם, להוביל, להנהיג וללמוד להיות מודל לחיקוי לחיילים שלהם.

רס״ר מור וייס, תושבת אשקלון, אמא ל-3 ילדים ומשרתת בצה"ל משנת 2009, כבר 13 שנים.
מור תמיד חלמה להגן על ביתה ולשרת באוגדת עזה. כשהתחילה את שירותה , השתבצה מור בבסיס צאלים במל״י 500, וכשחתמה קבע כנגדת זכתה להגשים את חלומה ולהתחיל לשרת באוגדת עזה, שם היא משרתת עד היום.

היום מור משרתת כקצינת תכנון ואחזקה במערך הטנ"א של האוגדה ואחראית על כשירות ואחזקת הרכבים ואמצעי לחימה אחרים באוגדה, בעוד היא הנגדת הבכירה היחידה באוגדת עזה.
מור מספרת על תפקידה ועל השירות באוגדת עזה: "על אף האתגרים והמורכבות לשרת ביחידה מבצעית עם שלושה ילדים קטנים, אני עושה זאת באהבה גדולה לאוגדה תוך תחושת שליחות מתמדת ואהבת המולדת".

גאים בך מור.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה