גבר כלא אישה והתעלל בה



תושב העיר (30) הואשם בין היתר כי היכה את בת זוגו ואיים עליה עקב רצונה להיפרד ממנו, עד שהצליחה להיחלץ בעת שיצא לסידורים. המתלוננת זרקה לשכנתה מעטפה שעליה כתבה "תעזרו לי" - אך השכנה זרקה את המעטפה בחזרה. בסוף הצליחה לחייג למשטרה דרך טלפון ללא שיחות יוצאות.
פרסום של מתן צורי באתר ynet

אשקלונט
תושבת אשקלון נכלאה בדירתה והוכתה על ידי בן זוגה עקב רצונה להיפרד ממנו, ולאחר שניסיונה לאותת לעזרה לשכנתה עלה בתוהו, הצליחה להתקשר למשטרה מטלפון ללא שיחות יוצאות באמצעות "שיחת חירום", והביאה למעצרו. כך עולה מכתב אישום שהוגש אתמול (יום שני) לבית משפט השלום באשקלון נגד תושב העיר, בן 30, שנאשם באיומים, כליאת שווא ובתקיפה שגורמת חבלה של ממש.
בני הזוג חיו יחד בדירה באשקלון במשך כחמישה חודשים, והגבר נעצר לאחרונה בשל אלימות כלפי בת זוגו, עקב רצונה להיפרד ממנו. לאחר ששוחרר ממעצרו, הוא שב וחיפש אותה, למרות שנאסר עליו ליצור עימה קשר. מכתב האישום עולה כי בן זוגה ארב לה לפני כשבועיים בכניסה לבניין, והכריח אותה באיומים לעלות יחד איתו לדירה, שם כלא אותה. לפי כתב האישום, בתוך הדירה הנאשם הכה את בת זוגו והתעלל בה.
בכתב אישום תואר כי "הוא גזר את ציפורניה של המתלוננת עם קוצץ ציפורניים וגרם לה לכאב. בהמשך הוא נשך בלחייה השמאלית". בנוסף הנאשם חייב אותה לעמוד לצדו גם כשנכנס לשירותים כדי להתפנות, מחשש שתברח, והשגיח גם עליה בעת שהתפנתה. לאחר מכן הוא כפה עליה לשכב במיטה, "חנק אותה עד שלא יכלה לנשום", ובהמשך היכה אותה במכות אגרוף בפניה. לאחר מכן הצמיד לרגלה סכין של פותחן בקבוקי יין ואיים "לחתוך אותה". עוד כפה עליה לגזור את שערות גופו במספריים, באיום כי "אם זה יכאב לי אני יפוצץ אותך".
הנאשם עזב את הדירה לצורך סידורים, ונעל את בת זוגו עם טלפון נייד ללא שיחות יוצאות. הוא איים כי עליה לא לענות לאף שיחה, אלא אם הוא זה שמתקשר. המתלוננת ניסתה לגייס את שכנתה לסייע לה בכך שהכניסה למעטפה מסמכים שהגישה בעבר המעידים על אלימות מצדו, וכתבה עליה "תעזרו לי". את המעטפה זרקה לשכנה מלמטה, אך זו זרקה אליה את המעטפה בחזרה. לא ברור האם חשבה שהמעטפה נפלה בטעות, או שמא לא רצתה לסייע.
כשהאישה הבינה שלא תזכה לסיוע מהשכנה, היא לקחה את הטלפון הנייד וגילתה שניתן לחייג ל"שיחת חירום", וכך הגיעה למוקד 100 של המשטרה. דיווחה למוקד הוביל למעצרו של בן זוגה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה