גיגי: אני מקווה שנוכל לתרום לבטחון הנוסעים



קק"ל תקים חניוני מנוחה לאורך המקטע הדרומי של כביש 90

יח״צ קר״ל

 בעקבות תאונות הדרכים הקשות שהתרחשו בשנים האחרונות בכביש 90, החליטו בקק"ל, בשיתוף עם המועצה האזורית הערבה התיכונה, חברת נתיבי ישראל ומועצת אילות, על שיפוץ חניונים והקמת נקודות עצירה להתרעננות חדשות לאורך הכביש. השבוע סיירו בכביש מנהל מרחב דרום בקק"ל, דניאל גיגי, ראש המועצה, ד"ר אייל בלום ,וסגן מנהל מחוז דרום של נת"י.

כביש 90, החוצה את ישראל ומחבר בין מעבר גבול טאבה הסמוך לאילת ולטבריה בצפון, מהווה ציר מרכזי לנוסעים לאילת וחזרה. במקטע הדרומי שלו מתרחשות במהלך השנה תאונות דרכים רבות וחלקן אף קטלניות. בסיור שקיימו השבוע נציגי קק"ל, מועצת הערבה התיכונה ונציגי נת"ינקבעו נקודות בהן יוקמו חניוני עצירה ומנוחה מצומת הערבה ועד העיר אילת, במטרה לצמצם את מספר התאונות ולאפשר לנהגים לעצור מבלי לסכן את משתמשי הכביש.

את הסיור ניהלו מנהל מרחב-דרום בקק"ל, דניאל גיגי, וראש המועצה האזורית הערבה התיכונה, ד"ר אייל בלום. נציגי קק"ל והמועצה סיירו לאורך הכביש ובנקודות בהן יוקמו נקודות העצירה. נכון לעכשיו נקבעו ארבע נקודות עצירה במקומות מרכזיים בסמוך לכביש.

דניאל גיגי, מנהל מרחב דרום בקק"ל, סיפר: "כחלק מהמשימה שלנו בתחומי התיירות וההתיישבות בדרום, לקחנו על עצמנו גם למצוא פתרון ישים לתיירים ולתושבים המשתמשים בכביש 90. כדי לצמצם את מספר התאונות בכביש התייעצנו עם מומחים והחלטנו בשיתוף המועצה על הקמת נקודות עצירה למנוחה והתרעננות לאורך הכביש. אני מאמין כי בשבועות הקרובים צוותי קק"ל יכנסו לשטח ויחלו בעבודות הכנת תכניות מקצועיות ובשדרוג החניונים הקיימים. אני מקווה כי בכך נוכל לתרום לבטחון הנוסעים  ולצמצום תאונות הדרכים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה