גל הירש היום באשקלון



מי שהיה אמור לשמש כמפכ״ל המשטרה, יגיע היום (שישי) בשעה 09:30 להיכל הקונגרסים במכללת אשקלון. הרצאתו על מנהיגות, נעשית כאשר הוא בעיצמו של מסע הבחירות לכנסת עם רשימתו ״מגן״
צילום: בר רוזנפלד

יח״צ

פחות מיממה לאחר פרסום החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה, להגיש כתב אישום נגד נתניהו בשורת נושאים, ינאם היום ,תת אלוף מיל. גל הירש במכללה האקדמית אשקלון. גל הירש, ראש מפלגת מגן, נחשב לבעל ברית טבעי של נתניהו וכמי שמפלגתו הימנית עשויה להיות שותפה טבעית בקואליציה אם ירכיב אותה נתניהו. גל הירש כבר הודיע כי גם אם יוגש כתב אישום נגד נתניהו, הוא לא יימנע מלשבת בממשלתו. "לנתניהו זכויות רבות – וזכות החפות, השמורה לכול אדם, שמורה גם לנתניהו" אמר הירש.
הרצאתו של גל הירש מתקיימת במסגרת "הקתדרה בשישי" בשעה 10 במרכז הכנסים העולמי במכללה. נושא ההרצאה הוא "מנהיגות בישראל" ובמסגרתה יעסוק גל הירש גם בחולשותיה של המנהיגות הפוליטית ובתפקידה של המשטרה.
בסיום ההרצאה יוזמן הקהל להציג שאלות. כזכור, גל הירש עמד להתמנות למפכל המשטרה, אולם מינויו סוכל בשל חקירות שנפתחו נגדו במשטרה שעליה עמד לפקד. חלק מהתיקים נסגרו מחוסר אשמה ותיק אחד עדיין פתוח לאחר שלוש וחצי שנות חקירה, בלי הכרעה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה