גני הילדים וכיתות א'-ג׳ באשקלון חזרו היום לשגרה מלאה



הבוקר (ראשון) שבו גם כל ילדי החינוך המיוחד לשגרת לימודים מלאה, ללא חלוקה לקפסולות

דוברות העירייה

לראשונה מאז החזרה ההדרגתית ללימודים שבו היום גם כל ילדי גני מיל"ת, בהנחיית ראש העיר, תומר גלאם, וזאת למרות שטרם נתקבל אישור ממשרד החינוך ובמטרה לסייע להורים בגנים אלו. הגנים יפעלו, כבשגרה, עד לשעה 16:00 על ידי העירייה באמצעות סייעות עירייה והחברה העירונית.

מחר, כפי שהוחלט על ידי ראש העיר, יצטרפו לשגרת הלימודים המלאה גם תלמידי ד'-י', לאחר יום נוסף של היערכות והתארגנות שניתן לצוותים החינוכיים. כמו כן, ממחר הצהרונים באשקלון יפעלו עד לשעה 17:00 כולל הזנה.

על אף החזרה לשגרה, נשמרות ביתר שאת הנחיות משרד הבריאות ומתבצעת הקפדה יתרה על ניקיון יסודי של מוסדות החינוך, עטיית מסכה, הגיינה ועמדות חיטוי וכדו'.

*ראש העיר, תומר גלאם:* "היום ומחר אנחנו משלימים את החזרה המלאה לשגרה של כל מערכת החינוך העירונית. אנחנו עושים את זה בזהירות יתרה, בבטחה ולאחר הכנות קפדניות כדי לוודא שזה יקרה על הצד הטוב והמוצלח ביותר. אני מקווה שהצעד החשוב הזה יהיה צעד אחד שיקדם אותנו לעבר השגרה המיוחלת, הבריאה והנכונה עבור כולנו".

נוסיף כי על רקע גל החום הצפוי, הפיץ מינהל החינוך בעירייה לצוותים החינוכיים את הדגשים של משרד החינוך להנהגות נכונה במוסדות החינוך, הכוללים: שהות במרחב ממוזג במידת האפשר או מאוורר או מוצל; שתיית הרבה מים; מניעת פעילויות חוץ בשעות החום: מניעת מאמץ גופני בחום; שיעורי חינוך גופני יהיו באולם ממוזג בלבד; בהפסקות מומלץ לשהות במקומות מוצלים.

צילום: דוברות עיריית אשקלון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה