הבריאות שלכם בלחיצת כפתור



קופת חולים כללית, מעמידה לרשותכם שירותים דיגיטליים, שיחסכו לכם את ההגעה למרפאה בתקופה זו

כללית

הגל החמישי מתקרב לשיאו ומגמת העלייה במס׳ המאומתים צפויה להימשך. זהו קרב ארוך אך אני מאמינה בכוחנו לעבור גם אותו, יחד.״ אומרת מנהלת כללית מחוז דרום הגב׳ חדווה אמונה.
במרפאות, הצוותים מתמודדים השנה, לצד המאבק בקורונה גם עם העלייה בתחלואת השפעת ועם ביקוש גבוה מתמיד לשירותי רפואה זמינים.
מרפאות כללית לא חדלו לפעול לרגע מאז פרוץ המשבר ועובדות באופן מלא בשלב זה על אף החוסר בכוח אדם. החל מאתמול ובשל העליה בהיקפי התחלואה שירותי האון-ליין של כללית ברפואת משפחה ורפואת ילדים יפעלו 24/7 ויתנו מענה ללקוחות כללית מסביב לשעון.
השירות החשוב מצטרף לשירותים נוספים המותאמים במיוחד לימים אלה, אפשרויות נוספות לקבלת מענה רפואי גם מבלי להגיע למרפאה.
״למען בריאותכם ובריאות הסובבים אתכם, אנו ממליצים להיעזר בשירותי הדיגיטל של כללית.״ מוסיפה חדווה ״השירותים הדיגיטליים מאפשרים מעקב וטיפול מבלי לצאת מהבית והרופא המטפל מתשאל, מבקר ביסודיות כדי להתרשם ממצב המטופל ובמקרה הצורך מזמן לביקור במרפאה״

במקרה של הופעת תסמינים העלולים להצביע להידבקות בנגיף הקורונה הרופא ינחה את המטופל כיצד לפעול ויתאם עבורו הגעה לצורך ביצוע בדיקה אבחון ו/או פינוי לבית חולים.

לשירותכם מגוון שירותי און ליין מתקדמים באתר ובאפליקציית כללית:

שירותי און ליין 24/7 ברפואת משפחה ורפואת ילדים: לטובת מי שחוששים או אינם יכולים לעזוב את ביתם ולהגיע למרפאה, אנו מציעים שירות ביקור וירטואלי ושירות ייעוץ מרחוק של רופא משפחה ורופא ילדים. בתום השיחה הרופא יכול להזמין למטופלים את התרופות מבית המרקחת הקרוב למגוריהם, שירות תרופות עד הבית מוצע לכלל המטופלים, כאשר למטופלים בני 75 פלוס השירות ניתן ללא תשלום

עוד אנו מציעים את *שירות Tyto*– איבחון רפואי מרחוק באמצעות מכשיר Tyto המאפשר לבצע בדיקות רפואיות מרחוק ( חום, לב, דופק, ריאות גרון, אוזניים, בטן, עור) ולהתייעץ עם רופא בשיחת וידאו.

בנוסף:

כניסה לתיק הרפואי שלך מהנייד או אתר הכללית (ניתן להפיק לבד סיסמה מאתר הכללית)
הדפסת אישור מחלה
שליחת בקשות ושאלות לרופא המטפל
התייעצות עם המשרד + אפשרות לצרף מסמכים לבקשות האדמיניסטרטיביות
בקשה לטופס 17
צפייה בתוצאות בדיקות דם שבוצעו במרפאות הכללית, כולל בבתי חולים של הכללית
צפייה בתוצאות אולטרסאונד ורנטגן שבוצעו בכללית, כולל בבתי חולים של הכללית ובמכון מור
צפייה בסיכום ביקור בבתי חולים של הכללית ובתי חולים ממשלתיים: במיון, מכונים ואשפוז יום
פניה בנושא חוב, חיוב או הוראת קבע
חידוש מרשם + זימון תור לבית מרקחת
ייעוץ עם דיאטנית און-ליין
מעבדה עד הבית – בדיקות דם ושתן המתבצעות על ידי אחות או אח מוסמכים בבית המטופל או במשרד
שירות אולטרסאונד ביתי להריון – באמצעות מכשיר המתממשק לסמארטפון, האישה ההרה מבצעת באופן עצמאי סריקה ומשדרת את הסרטונים למוקד מיוחד שמנוהל על ידי מערך רופאי הנשים בבילינסון.
המדדים משודרים און-ליין לרופא בשילוב שיחת וידאו לצורך פענוח ומתן המלצות טיפול ובכך נחסך הצורך להגיע למרפאה או לבית החולים.

אם הנכם סובלים מחום או שיעול – אנו ממליצים לא להגיע למרפאה אלא ליצור קשר טלפוני עם המרפאה או מוקד המידע 2700* ולקבל הכוונה.

לינק לכלל השירותים מרחוק העומדים לרשות מטופלי כללית https://www.clalit.co.il/he/info/services/services_from_home/Pages/default.aspx

*קו תמיכה נפשית להתייעצות*: שירות נועד לתת תמיכה נפשית, כלים ומיומנויות שיסייעו בהתמודדות ראשונית עם מצבים של מצוקה ודחק נפשי 03-7472010

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה