הגננת התוקפת הורשעה בתקיפת ילד בגן



בית המשפט השלום באשקלון, הרשיעה את שולי צרפתי, בעלת גן הילדים ״גן בכפר״ בתקיפה. השופטת ענת חולתא ״החלטתי להרשיע את הנאשמת״

שולי צרפתי במעצרה הקודם

בית משפט השלום באשקלון קיבל את עמדת הפרקליטות והרשיע את הגננת שולמית צרפתי, בתקיפת קטין בן כשנתיים, בגן שניהלה בביתה באשקלון.

הנאשמת הורשעה על ידי השופטת ענת חולתא, בכך שתקפה את הקטין על רקע סירובו לאכול את המזון שהוגש לו.

לאחר ניהול המשפט ושמיעת הראיות בתיק, אימץ בית המשפט את גרסת הסייעת בגן שהייתה עדת ראיה לאירוע התקיפה, אותה מצא כמהימנה ואותנטית, ודחה את כל טענות ההגנה של הנאשמת.

מצלמות האבטחה של הגן לא תיעדו את האירוע עצמו, אך בבית המשפט הוצג מלוא התיעוד מכל המצלמות שתמך בגרסתה של הסייעת, אשר הביאה להרשעתה של הגננת בדין בזכות אזרחות טובה שהפגינה ולא נותרה אדישה למה שהתרחש בגן.  

בית המשפט ציין בהכרעת הדין לאחר שצפה בכלל המצלמות, כי "לא ניתן לטעות במראה עיניים, גם לא בתחושת אי הנעימות הרבה המתעוררת מצפיה בנאשמת ומהתנהלותה בתיעוד הקיים...בכל הנוגע לנצפה מיום האירוע עצמו, התיעוד מלמד על פער גדול מאד בין התיאור שנמסר על ידי עדות ההגנה ובין הנצפה: התנהגות הנאשמת קרה, תנועותיה חדות ותקיפות, הילדים מועברים ממקום למקום במשיכה ובתנועות חדות, לא נראה קשר עין עם הילדים, לא מגע רך או חם".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה