ההיגיון גבר על האמוציות



טוב עשה ראש העיר לשעבר, איתמר שמעוני, כשמשך את עתירתו בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. הפניה לפני שלושה ימים כאן באשקלונט אולי השפיעה מעט. הצעה: תפגוש את ראש העיר, תומר גלאם ותאחל לו בהצלחה

אשקלונט

הכתבה שהעלנו באשקלונט לפני שלושה ימים ובה קראנו לראש העיר לשעבר, איתמר שמעוני, להסיר את עתירתו בנושא הבחירות,  משום שלא היה לה סיכוי אמיתי להתקבל לאור גישתו של השופט, אליהו ביתן, אותו עניין רק נושא הזיוף בפרוטוקולים ( יטופל בנפרד) 

איתמר שלום, תתרכז מעכשיו ובלי יועצי השכונה שהיו סביבך במשפט הקשה במחוזי בתל אביב. ״היועצים״ צריכים לצאת לך מהוריד ותפסיק לחפש על מי להישען, כי מה שיש לך בבית, שם בכיס הקטן את דעותיהם האינטרסנטיות. 

מקווה שתשים בצד את כל האגו, שים בצד כל דבר שאינו קשור למשפט, שים בצד את ״דורשי טובתך״ כביכול, שים בצד את הפוסטים השחצניים שאין לי מושג מי המליץ לך עליהם, שים הכל בצד, תחשוב רק על השופטת לימור מרגולין- יחידי, היא תקבע את עתידך - גורלך ואולי יהיה סיכוי כל שהוא שגם יקלו בעונשיך. 

תשכח מהפרצופים הצבועים שאהבת להיות בחברתם, רק משום שהצדיקו כל צעד שעשית. פעם אחת אמרתי לך במפורש ״אל תקשיב למי שמצדיק אותך תקשיב רק למי שחולק על דעתך״. בהצלחה. 

לך ראש העיר, תומר גלאם, אל תצחק אחרון ואל תצחק ראשון, זמן את איתמר שמעוני ללשכתך, אתה ראש העיר עכשיו ולא בפועל ולא על תנאי, והוא לשעבר, אולי על הדרך גם תגדיל את הקואליציה. בהצלחה גם לך. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה