ההכנות לפסטיבל האוכל של אשקלון בעיצומן



השפים המובילים של ישראל בתפריט ספיישל. לצד במות מוזיקליות ומופעי רחוב; שימו לב להסדרי התנועה לכלי רכב והולכי רגל בעקבות ההקמות

דוברות העירייה

ההכנות לפסטיבל האוכל של אשקלון, טעם עולמי, בעיצומן והטיילת הצפונית בשדרות רפאל איתן כבר מלאה בפינות ישיבה צבעוניות, במות להופעות המוזיקליות שיהיו במקום וכמובן - משאיות אוכל ודוכני אוכל, כולל מנות ללא גלוטן.

*בעקבות ההקמות בשטח, שכוללות תנועת מנופים, לא תתאפשר תנועת הולכי רגל מהמצפור ועד לכיכר האופניים (שדרות קדש-יקותיאל אדם).* כמו כן, תיחסם תנועת כלי רכב עד ליום שישי (18.8) בשעה 7:00 הרחובות הבאים:

רחוב רפאל איתן – מכיכר קדש לכיוון צפון עד לכיכר רחבעם זאבי
רחוב רפאל איתן – מכיכר רחבעם זאבי לכיוון דרום עד לכיכר קדש רפאל איתן
לא תתאפשר תנועה לרחוב רפאל איתן גם מרחובות הים התיכון ורחוב האוקיינוס

הפסטיבל יתקיים בטיילת הצפונית, בשדרות רפאל איתן עם נוף לים התיכון ויתקיים במשך יומיים, ביום רביעי, 16.08.23, (18:00-23:00) וביום חמישי, 17.08.23, (18:00-24:00).

לכבוד הפסטיבל, נתכנסו מיטב השפים בישראל שיציעו את המנות הכי טובות שלהם במהדורה מיוחדת, כיאה לעיר המיוחדת. אבי ביטון יציע את חלת השניצל של סוליקה, גיא גמזו יציע את הלחמניות של 'נונונו' בגרסה הכשרה ואם חלמתם לאכול את הכנפיים המפורסמות של חיים כהן ל'דיקסי' גם כן בגרסה הכשרה תוכלו לעשות זאת רק בפסטיבל האוכל של אשקלון. גם השפים אבי לוי, ישראל אהרוני והקונדיטורית אור שפיץ יגיעו לפסטיבל ויציעו את הספיישלים שלהם.

הכניסה לפסטיבל חופשית, והמנות אהובות של השפים, יימכרו בעלויות מיוחדות. עלות מנה בגודל טעימות תימכר ב-15 ₪ ומנות אירוח גדולות במחירים של 25-35 שקלים.

במקביל לדוכני האוכל שייפרסו לאורך הטיילת, ייהנו המבקרים משתי במות שיכללו מוסיקת עולם עם הופעות של הרכבי מוסיקה שונים; בלקני, יווני, כורדי, פרסי, ג'אז פלמנקו רטרו ועוד, אמפיתיאטרון שיכלול הופעה לגיל הרך ובמת אקרובטיקה עליה יופיע זוג רקדני אקרובאלאנס + מיצגי רחוב ודמויות רחוב עם תחפושות חוצות עולם, הולכי קביים להטוטנים מחופשים לשפים ועוד הפתעות שוות.

צילום: סיון מטודי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה