הובא למנוחות איש המוסד מאשקלון



הלוויתו של איש המוסד הישראלי הובא למנוחת עולמים בעיר. ראש המוסד, דוד ברנע אמר בהספד ״לא נוכל לספר בפומבי על מעשייך" גם ראש הממשלה ספד לו בהודעה שהוציא ״ המוסד איבד חבר יקר״

דוד לוי כאן דרום

התאונה שבה מצא את מותו איש המוסד נערכה האשקלון בשעות הצהרי. על פי דיווחי מקורות זרים, היו בסירה אנשי ביון ישראליים ואיטלקים שחגגו יום הולדת. תנאי מזג אוויר היו קשים. 

ראש המוסד דוד ברנע ספד לו בהלווייתו: "במעמד זה אני מבקש לדבר על האדם, החבר, איש המוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים, שהקדיש את חייו הבוגרים לביטחון המדינה. אתם הייתם משפחתו. במובנים רבים, אנחנו חבריו במשרד היינו לו למשפחה נוספת.

"דמותו מצטיירת לי עם חיוכו הקבוע, עם גומות החן שלו. אפשר לכנותו, מעבר לכינוי שלו: לב טוב. איש של אנשים, תמיד היו סביבו מבוגרים וצעירים, זרים וישראלים, ועם כולם ידע לדבר בשפתם, תרתי משמע. עם כולם דיבר באופן רגוע, מכבד ומאוד מכובד.

״השקט והביטחון העצמי שלו איפשרו לו להתמודד באפקטיביות עם מצבים מאוד מורכבים. הוא היה צנוע, ענו ונטול אגו. כל דבר שעשה לווה באותו חיוך צנוע שכולם מדברים עליו. פעלת בחשאי משך כל חייך הבוגרים, גם לאחר מותך לא נוכל לספר בפומבי על מעשיך הרבים, המשמעותיים והמועילים לעם ישראל. לכולנו. יהי זכרך ברוך".

ראש הממשלה בנימין מתניהו ספד לו באמצעות  הודעה שהוציא ״המוסד איבד חבר יקר, עובד מסור ומקצועי שהקדיש את חייו לביטחון מדינת ישראל במשך עשרות שנים, גם לאחר פרישתו. המוסד כואב את האובדן ומשתתף בצער המשפחה, שאותה ימשיך ללוות ולחבק".

מ. גדל בשכונת עתיקות ולמד בבית הספר התיכון ״רונסון״ .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה