הודעה מהמשטרה ״סגרנו את התיק מחוסר ראיות״



עדן חממי, מבקשת את עזרת הציבור אחרי שעברה תאונת דרכים קשה, כאשר רכב שעבר באדום, לטענתה, פגע ברכבה וכתוצאה מכך היא נפצעה קשה מאוד. עכשיו היא זקוקה לראיות ומבקשת מהציבור שהיה במקום שיעזרו לה. המשטרה: ״לא התגבשה תשתית ראייתית להגשת כתב אישום״

תמונה מהתאונה

זה הפוסט שהעלתה עדן חממי, אחרי שרכב שעבר ברמזור אדום, לטענתה,  פגע ברכבה והיא נפצעה בצורה קשה מאוד:

״מבקשת את עזרתכם במציאת עדים!!!!!!!
בבקשה תעזרו לי🙏🙏🙏 ותקדישו שתי דקות לקרא את הפוסט עד סופו.
לפני 8 חודשים בדיוק ב25/11/18 השתנו חיי מהקצה אל הקצה. באותו הבוקר בדרך ללימודים (תואר ראשון בחינוך גופני), הגעתי לצומת גבעתי ועצרתי באדום. הרמזור התחלף לירוק, פניתי שמאלה לכיוון אשקלון כשלפתע הגיח רכב משמאל, במהירות גבוהה עבר באור אדום, נכנס במכונית שלי בדיוק במקום שישבתי והעיף אותי מהנתיב השמאלי אל הרמזורים של הצד השני.
"תאונה קשה" לפי הגדרת כל הגורמים המעורבים.
מאותו הרגע התחיל הסיוט של חיי. נפצעתי קשה, אושפזתי בטיפול נמרץ 5 ימים ומשם לתל השומר ביום מסויט מסוגו במיון ולאחריו אשפוז ממושך. במהלך שבוע וחצי שכבתי בלי יכולת לזוז עם ריסוק של האגן, שברים בכמה מקומות ושברים בקרסול. אין ולא תהיה לי דרך להעביר לכם את כאבי התופת שעברתי בכל פעם שהעבירו אותי ממיטה למיטה, בדקו אותי, הפכו או ניקו אותי. שכבתי במשך חודש כשרק בידיים יכולתי להשתמש. עברתי 2 ניתוחים, בראשון הכניסו לי פלטינה מהברך עד לקרסול המרוסק שנשאר עם שבר פתוח, וצלקת לכל החיים. בשני הכניסו לי ברגים כדי לחבר את השברים באגן. ניתוח שלישי עברתי לאחר שאחד הברגים נשבר ונאלצתי לעבור השתלת עצם. עד עכשיו השברים האלו עדיין לא התאחו ואני סובלת מכאבים יום יום שעה שעה. בתל השומר הייתי מאושפזת 5 חודשים ועדיין מצפה לי שיקום ארוך. כל זה בלי לדבר על כמויות הכדורים הממכרים שנאלצתי לקחת ועדיין לוקחת, על הכאבים הבלתי פוסקים למרות המאמצים לחייך, על החלומות שהתנפצו על כל הסבל שנגרם לסובבים אותי ועל המצב הנפשי והניסיונות להתמודד עם הטראומה שנגרמה לי ע"י אדם שפל, שלא יכול היה להתאפק ולחכות לרמזור הירוק הבא!
עד עכשיו הייתה בליבי תקווה שאותו אדם ישלם על מעשיו. שלא יוכל להמשיך לנהוג ולפגוע חס וחלילה באנשים נוספים חפים מפשע ואף ישב בכלא על המעשה הנפשע שעשה.
*השבוע הודיעה לי משטרת ישראל כי תיק התאונה נסגר מחוסר ראיות!* כלומר, האיש שפגע לא ישלם על מעשיו. אין לי דרך לתאר את הרגשת חוסר הצדק העצב והאכזבה שאני מרגישה וכאן אני פונה אליכם אנשים יקרים שתשתפו כמה שיותר את הפוסט על מנת שנוכל לאתר עדים שהיו באותו היום וראו את התאונה. מצרפת תמונות .
**התאונה התרחשה כאמור לפני 8 חודשים בדיוק ב25/11/2018 יום ראשון בשעה 9:20 בצומת גבעתי שבדרום (כביש 35 בין קריית גת לאשקלון ).בצד ימין שלי כאשר עמדתי באדום היה רכב נוסף. אין ספק שאנשים נוספים ראו את התרחשות התאונה. מדובר בצומת שעוברים בה רכבים רבים ורק בעזרת עדים אוכל לקבל את הצדק שמגיע לי . והאיש שפגע בי וממשיך לנהוג בלי חשש ולחיות את חייו באשקלון כאילו כלום לא קרה ישלם על מעשיו״.

ממשטרת ישראל נמסר:
מיד לאחר תאונת הדרכים, נפתחה חקירה במסגרתה בוצעו מגוון פעולות חקירה, לרבות איסוף ראיות וגביית עדויות מהמעורבים ומעד ראייה, הכול במטרה להגיע לחקר האמת. לאחר שהחקירה מוצתה ולא התגבשה תשתית ראייתית להגשת כתב אישום, הוחלט לסיים את החקירה. אנו מאחלים לעדן החלמה מהירה ובריאות איתנה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה