״החינוך בעיר הוא עתידנו״



שנת הלימודים תש״פ נפתחה השבוע בסימן ׳ערבות הדדית׳. כשנושא החינוך בעיר ובמיוחד סימן הערבות ההדדית השגור בהתנהלותו, זכו בתי ספר יסודיים, תיכוניים וגני ילדים רבים בעיר לפגוש את סגן ראש העיר, הרב יעקב אביטן באירועי הפתיחה ואף לקבל את ברכתו

הרב יעקב אביטן

שנת הלימודים תש״פ נפתחה השבוע בסימן ׳ערבות הדדית׳. כשנושא החינוך בעיר ובמיוחד סימן הערבות ההדדית השגור בהתנהלותו, זכו בתי ספר יסודיים, תיכוניים וגני ילדים רבים בעיר לפגוש את סגן ראש העיר, הרב יעקב אביטן באירועי הפתיחה ואף לקבל את ברכתו.*

שנת הלימודים תש״פ נפתחה ביום ראשון השבוע בהצלחה ויותר מ-31 אלף תלמידות ותלמידים חזרו לספסל הלימודים ולגני הילדים לאחר חופשה בת חודשיים. פתיחת השנה באשקלון עברה בצורה חלקה ביחס לשנים עברו והורים נרגשים רבים, ליוו את ילדיהם למוסדות החינוך ביום הראשון של השנה.

סגן ראש העיר אשקלון, הרב יעקב אביטן פועל במהלך כל השנה בתחום החינוך שקרוב מאוד לליבו ומיום פתיחת הלימודים, ערך ביקורים ברבים מבתי הספר בעיר מהחינוך הממלכתי, הממלכתי דתי, המוכשר ובגני ילדים רבים.

צוותי ההוראה בעיר רגילים לקבל את הרב כחלק אינטגרלי ובעיקר ביום פתיחת הלימודים כשהוא מגיע לברך את התלמידים. הורים נרגשים שליוו את ילדיהם לאירועים שנערכו בבתי הספר בעיר פגשו את הרב אביטן באירועי הפתיחה והתרגשו למשמע דבריו. בבית הספר ״מצפה ברנע״ אשר מסיים השנה את צמיחתו, נפרסו טליתות מעל ילדי כיתות א׳ החדשים ולקולות תקיעות השופר, זכו התלמידים לשמוע את ברכת הכוהנים מפי הרב אביטן.

במהלך השבוע הספיק הרב אביטן לבקר במרבים בתי הספר בעיר ובגני ילדים רבים ומתכוון להשלים במהלך החודש הקרוב, הוא חודש אלול, לעבור בכל בתי הספר והגנים שבחלקם הוא מסביר על חשיבות החודש מבחינת היהדות ואף משמיע את קול השופר בגני הילדים.

״החינוך הוא ההווה והעתיד של העיר וקרוב מאוד עבורי. אני רואה זכות גדולה בביקוריי במוסדות החינוך באשקלון אשר צוותי ההוראה הנפלאים שלהם עוסקים יום וליל בחינוך הילדים והנוער והטמעת ערכים ואהבת הארץ והמדינה בתלמידים. כבכל שנה, גם השנה הספקתי לסייר במוסדות רבים ואני סמוך ובטוח שגם השנה אספיק לסייר בכל המוסדות על מנת לסייע ולהסביר את חשיבות הנחלת הערכים לילדים והנוער הנפלא בעיר אשקלון״ אמר הרב אביטן.

כמו כן ביקר ובירך בבית הספר הממלכתי נאות אשקלון, בית הספר הממלכתי דתי אסף מימון,אמית טכנולוגי,בית הספר לחינוך מיוחד מוריה ועוד.

לסיום, הודה הרב אביטן לצוותים החינוכיים שעושים לדבריו ״עבודת קודש בחינוך הילדים״ וכן לראש העירייה תומר גלאם, למנכ״לית העירייה אירית נתן, למינהל החינוך בראשות יובל זוזט, לאגף תפעול ואגף שפ״ע, שעבדו עד ערב פתיחת השנה החדשה כדי שהשנה תיפתח בצורה ראוייה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה