החיסונים יינתנו בתיאום תור בלבד



לקראת תחלואת החורף מכבי שירותי בריאות מפעילה ניידת ייעודית לחיסוני שפעת באשקלון ויישובי הסביבה

דוברות מכבי

מכבי שירותי בריאות באזור אשקלון החלה להפעיל ניידת ייעודית לחיסוני שפעת, אשר תעבור בין יישובי הסביבה ותבצע חיסונים לאוכלוסיות היעד בתיאום תור מראש. מדובר בניידת נגישה, המותאמת גם לבעלי כסאות גלגלים, ומצוידת בכל האבזור הדרוש למתן החיסון. במטרה לשמור על האוכלוסיות בסיכון מהידבקות ולמנוע התקהלות, מכבי מבצעת את החיסונים באתרים ומתחמים ייעודיים שנפתחו לשם כך וגם בתוך הסניפים מעבר לשעות הפעילות. חלק מהאוכלוסיות בסיכון גבוה יחוסנו בבתיהן.

החיסון נגד שפעת מורכב מ-4 זנים מומתים בהתאם להרכב שהומלץ על ידי ארגון הבריאות העולמי. הנגיף מדבק מאוד ומועבר דרך האוויר. על כן, מעבר לקבלת החיסון, מדגישים במכבי כי ישנה חשיבות רבה באוורור חדרים, בשטיפת ידיים ובכיסוי הפה. על מנת למנוע התקהלויות ולשמור על בטיחות המטופלים והמטפלים, מדגישים במכבי כי החיסונים יינתנו בתיאום תור בלבד. זאת, בניגוד לשנים קודמות בהן לא היה צורך לזמן תור לחיסון.

*רבקה כהן, מנהלת מרחב אשקלון במכבי שירותי בריאות:* "בשנה זו, בה אנו מתמודדים עם נגיף הקורונה בנוסף לתחלואה העונתית, החשיבות בחיסון אוכלוסיות הסיכון גוברת מאוד. שמנו לנו לדגש, להנגיש את שירותי החיסונים לשפעת עבור המבוטחים ולהגיע קרוב לביתם עד כמה שניתן, מתוך הבנת החשיבות לחסן את הציבור, בתקופה זו. אנו מברכים על שיתופי הפעולה המוצלחים, עם הרשויות המקומיות אשקלון ובחוף אשקלון, לטובת בריאותם ורווחתם של התושבים. אנו מקווים כי לאור ההנחיות על ריחוק חברתי ושמירה על היגיינה מוגברת בצל הקורונה, נראה פחות תחלואה השנה בישראל. עם זאת, אל לנו להיות שאננים - גשו להתחסן לפני בוא החורף ושמרו על עצמכם ככל הניתן".

*קרדיט תמונות: מכבי שירותי בריאות*

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה