החיסונים לשפעת נעשו בחיוכים



מי שהגיע אתמול למרפאת כללית נאות באשקלון וודאי התקשה להאמין שהחגיגה הצבעונית שנערכה במקום הייתה למעשה מסיבת חיסוני שפעת. ובמקום דמעות, היה שם בעיקר צחוק

דוברות כללית

80 מטופלים צעירים ממרפאת נאות אשקלון חוסנו היום בחגיגת חיסוני שפעת צבעונית במיוחד שהתקיימה במקום

מבצע השפעת נמצא בעיצומו ובכללית מחוז דרום החליטו שלילדים המגיעים להתחסן מגיעה חוויה יותר משמחת מאשר דקירה לא נעימה ובחרו בדרך יצירתית במיוחד להעלות את המודעות לחשיבות החיסונים ולהגדיל את כמות המתחסנים.

בשעה 16:00 בדיוק אתמול, המתין לילדים צוות המרפאה, מקושטים באביזרים צבעוניים לכבוד המבקרים הצעירים שהגיעו לחיסון קצת אחר..
לצוות הקבוע הצטרף הפעם דר ויטלי, ליצן רפואי אנרגטי במיוחד שסייע להם להתגבר על הפחד מהזריקה ואפילו הצליח להצחיקם, לפני אחרי ובמהלך החיסון!

צמרת נגר, המנהלת האדמיניסטרטיבית במרפאה סיפרה ״הילדים נהנו מאוד מהחגיגה ובזמן החיסונים דר ויטלי הליצן דאג להסיח את דעתם מהדקירה במשחקי רכבת, כולם הצטלמו איתו למזכרת.. בסוף הפעילות ההורים פירגנו מאוד לצוות על הפעילות על הארגון ועל היוזמה״

מנהלת הסיעוד במחוז הגב׳ אתי רפאלוביץ׳ מסרה כי השנה כולל החיסון החיסון ארבעה זנים, בהם חיסון נגד שפעת החזירים. רק לאחרונה פורסם מחקר שנערך בשיתוף מכון המחקר של כללית, ובו נראה כי יש ירידה של 40 אחוזים בשיעור האישפוזים אצל ילדים שחוסנו.
 
חיסון הוא אמצעי יעיל להתגוננות מפני מחלת השפעת, מי שמתחסן מגן גם על סביבתו הקרובה מפני הדבקה, ילדים נמצאים בסיכון גבוה לפתח סיבוכים כתוצאה ממחלת השפעת. במרפאות הכללית מזכירים למטופלים להגיע ולהתחסן, ומהשפעת להתגונן.

בשבוע הבא יתקיימו למטופלי אשקלון שתי חגיגות חיסונים צבעוניות נוספות, ב15.12 במרפאת היובל וב16.12 במרכז לבריאות הילד באשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה