החל מהיום שביתה במכללת אשקלון



הסגל הזוטר ישבית את הלימודים החל מהיום למשך שבוע ימים. זו מחאה על תנאי העסקתם ועל האפליה לדבריהם "יכולנו להימנע מהשביתה, אולם מתעקשים לגרור אותנו לכך"מהשביתה הזו ניתן היה להימנע. מתעקשים לגרור את המאבק לשביתות" הסגל הבכיר במכללה ישבות גם הוא ללא הגבלת זמן יחד עם עוד שישה מוסדות. המכללה: "הוועד המקומי במכללה ואגודת הסטודנטים החליטו במשותף על קיום לימודים כרגיל במשך כל תקופת השביתה"

יח"צ

 הסגל הזוטר במכללות הציבוריות וכוח לעובדים ישבית היום  את הלימודים למשך שבוע במכללת אשקלון ובעוד שישה מוסדות בארץ. "אנו מנהלים משא ומתן במשך שנה מול ועד ראשי המכללות ללא כל התקדמות", טוענים הסגל הזוטר. המהלך יפגע בכ-20 אלף סטודנטים, שעבור חלקם מדובר באי פתיחת שנת הלימודים.

תגובת מכללת אשקלון: "הנהלת המכללה האקדמית אשקלון, הוועד המקומי במכללה ואגודת הסטודנטים החליטו במשותף על קיום לימודים כרגיל במשך כל תקופת השביתה. אנו שמחים על כך שהמרצים במכללה בחרו שלא לפגוע בעצמם ובציבור סטודנטים גדול במכללת אשקלון, שעל-פי נתוני סקר שביעות הרצון שפורסמו לאחרונה, המתין בקוצר רוח לפתוח את שנת הלימודים האקדמית. מאז הוקמה, פועלת הנהלת המכללה להעסיק את חברי הסגל הבכיר והזוטר בצורה ההולמת, המכובדת והראויה ביותר וכך גם יימשך. יצוין כי הנהלת מכללת אשקלון סבורה כי השביתה אינה לגיטימית ובלתי מידתית ובספק רב אם תועיל."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה