החשד: ביצוע מעשים מגונים בקטינות



פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד רון מכלוף (18) תושב העיר, המואשם בביצוע עבירות מין רבות כלפי קטינות בגילאיי 12-7 באמצעות משחק "רובלוקס"

בתי הנשפט

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד רון מכלוף (18) תושב העיר, המואשם בביצוע עבירות מין רבות כלפי קטינות בגילאיי 12-7 באמצעות משחק "רובלוקס". כתב האישום מייחס לנאשם שבעה אישומים בגין ביצוע עבירות של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה  14 שנים בנסיבות מחמירות, ניסיון למעשה מגונה בקטינה שטרםמלאו לה 14 שנים, הטרדה מינית, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות,  שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסוםתועבה, עבירות רבות של החזקת תועבה, ועוד.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אדוה ויצגן לוי, במשך תקופה ארוכה, בתדירות יום-יומית, איתר הנאשם ויצר קשר עם עשרות קטינות צעירות בשנים ששיחקו במשחק "רובלוקס", חלקן רק בכיתה א'. הנאשם נהג לפתות את הקטינות להתכתב עמו במשחק, בנה עולמות וירטואליים שלמים, אליהם הזמין את הקטינות לשחק. תוך כדי המשחק, הציע הנאשם לעתים לקטינות כסף ווירטואלי, על מנת שימסרו לו את מספר הטלפון האישי שלהן, באמצעותו הן יתכתב איתו בתוכנת "הוואטסאפ", כל זאת על מנת שהנאשם יגרום להן להצטלם בעירום חלקי או באופן מפתה ולשלוח אליו תמונות וסרטונים אינטימיים שלהן, וכל זאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים.

הנאשם גלש באינטרנט בדפדפן "גלישה בסתר" על מנת שלא יאותר, ומתחזה לרוב בפני הקטינות כילדה בשם "מאי" בת 12, או לעיתים כקטין. בין היתר, פעל הנאשם ב"רובלוקס" תחת שם המשתמש "may_3480".

על מנת לשכנע את הקטינות להיענות לבקשותיו, נקט הנאשם כלפי הקטינות בתחכום רב ובשיטות שכנוע שונות: בחלקן הציע לקטינות כסף וירטואלי במשחק, בחלקן שלח להן תמונות אינטימיות שנשלחו אליו על ידי קורבנות אחרים כשהוא טוען בפני הקטינות כי אלה הן תמונותיו תחת זהותו הבדויה "מאי", ועוד.

הנאשם הפעיל מניפולציות על הקטינות על מנת שימשיכו להתכתב עמו, אמר שהוא בוכה ואיים להתאבד. הנאשם התקשר לקטינות, ביקש לשחק עמן "אמת או חובה", כינה את עצמו "אבוש" כהמשך ישיר למשחק הוירטואלי "משפחה", אמר שהוא "שומר עליה" ושהיא תמיד בשבילו "בת שלו", והציע הצעות בעלות אופי מיני לשם גירויו וסיפוקו המיני.

מכתב האישום עולה, כי לאחר הפצרות חוזרות ונשנות מצדהנאשם, כתוצאה ממצג השווא שהציג, נעתרו חלק מהקטינות לבקשת הנאשם ושלחו לו תמונות בעלות אופי מיני.

במטרה שלא יתגלה דבר העבירה ועל מנת להמשיך ולקבלתמונות אינטימיות נוספות, ביקש הנאשם מהקטינות לשמור על השיחות "בסוד".

בנוסף, החזיק הנאשם בטלפון הנייד עשרות תמונות ופרסומי תועבה, ובהם דמותן של קטינות.

התיק נחקר בתחנת אשקלון.

 

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשת המעצר צוין כי טרם אותרו כלל קורבנותיו של הנאשם.

 

ב. הוראות החיקוק: 1. ניסיון למעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה ארבע עשרה שנים – מספר עבירות לפי
סעיף 348 )א( בנסיבות סעיף 345 א(3) + סעיף 25 לחוק. 2. ניסיון להטרדה מינית – מספר עבירות לפי סעיף 5 (א) בנסיבות סעיף 3 (א) (6) (א) סיפא
לחוק למניעת הטרדה מינית, תשנ"ח – 1998 + סעיף 25 לחוק. 3. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה - עבירות לפי סעיף 214 (א) 2 (ב) לחוק. 4. ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות – עבירות לפי סעיף 415 סיפא + סעיף 25
לחוק. אישום שביעי: [פל"א 37894/21]
א.העובדות:
1. בעת מעצרו של הנאשם ביום 6.07.21 בטלפון הנייד של הנאשם נמצאו כ100 תמונות וכ- של פרסומי תועבה ובהם תצלומי קטינות עירומות.
2. הנאשם במעשיו אלה החזיק ברשותו פרסום תועבה ובו דמותן של קטינות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה