החשוד הציג את עצמו כקטינה



פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד גטנט אלמו, בן 22 מאשקלון

המחוזי באר שבע

החשוד יצר קשר עם גברים באתר ההיכרויות, תוך שהוא מתחזה לצעירה בת 18 ולקטינה בת 15, שלח להם תמונות של נשים והציע להם הצעות מיניות, ולאחר מכן סחט מהם אלפי שקלים, תוך שהוא מאיים עליהם שאם לא ישלמו לו, יפיץ את החומרים ברבים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין טל אדיר כהן, הנאשם באופן מתוכנן ומתוחכם, בנה תכנית שמטרתה לסחוט כספים מגברים. לשם כך, יצר מנוי פיקטיבי באתר ההיכרויות "זבנג", כשהוא מתחזה לאישה המעוניינת ביצירת קשרים אינטימיים עם גברים. במענה לפרסום השקרי, משתמשי האתר וביניהם 6 מתלוננים, יצרו קשר עם הנאשם והתכתבו עימו, בחלק מהמקרים גם לאחר שהציג עצמו כקטינה בת 15. במהלך ההתכתבויות שנשאו אופי אינטימי, שלח להם הנאשם תמונות של אישה כשהוא מציג בפניהם מצג שווא כאילו אלה הן תמונותיה של האשה עימה הם מתכתבים, והציע להם להיפגש עימו על מנת לקיים יחסי מין תמורת תשלום.

ההתכתבות החלה באמצעות אתר ההיכרויות והמשיכה באמצעות ה"וואטסאפ". בשלב כלשהו, במסגרת ההתכתבות, שלח הנאשם למתלוננים הודעות סחיטה בהן איים עליהם שאם לא ישלמו לו כסף, יחשוף ויפרסם ברבים את פרטיהם ואת ההתכתבויות האינטימיות ביניהם, וכן יעבירם למשטרת ישראל, תוך הצגתם כפדופילים שיצרו קשר ברשת האינטרנט עם קטינה בת 15 על מנת לקיים עמה יחסי מין תמורת תשלום.

בהמשך לאיום הנאשם ודרישת דמי הסחיטה, העביר אחד המתלוננים סך של 7,000 ₪ במעטפה לנאשם, אותה השאיר בכתובת שמסר לו הנאשם בבאר שבע.

 

כתב האישום מייחס לנאשם 7 אישומים בגין ביצוע עבירות של סחיטה באיומים וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה