״היה ילד שכולו נתינה״



אמיל לחזיאל, 39 שנרצח אתמול בלוס אנג׳לס, יובא למנוחות בעיר מגוריו מיאמי שבארה״ב. לחזיאל היה נשוי ויש לו שלושה ילדים מאשתו השלישית

אמיל עם רעייתו וילדיו במיאמי

הנרצח בלוס אנג'לס, אמיל לחזיאל 39, נשוי ללילי, יהודיה אמריקאית, אב ל- 5 ילדים, שנים מנישואים ראשונים ועוד 3 מנישואים שניים. הוא חי במיאמי ושם גם יקבר לבקשת אישתו. הוא חי במיאמי 8 וחצי שנים. לשם הגיע כדי להתפרנס. הוא עבד בתיקון גגות ועבודות עם כלים הנדסיים. אמיל הוא אזרח ישראלי מאשקלון. אביו ג'קי, סיפר בשיחה עם וואינט: "אמיל הוא הבן הבכור שלי. הוא חי במיאמי ונסע לפגישות בלוס אנגלס ונפגש שם עם אנשים שהוא הכיר. אני לא יודע מה בדיוק קרה שם, גם אישתו לא. אני לא שמעתי שיש לו סכסוכים עם אנשים. הוא אהב את המשפחה שלו ודאג לה. אמיל היה ילד שהגיע להישגים בחיים. נכון שהיו לו גם נפילות אבל הוא ידע לקום. הוא פתח שם גם סוכנות לרכבים כדי לשפר את מצבו הכלכלי. אמיל היה ילד שכולו נתינה.הוא היה שולח כסף אלינו להורים, לעזור לנו.
הייתי בקשר עם אישתו במיאמי. היא ההתעקשה לקבור אותו שם. כולנו בהלם.אף אחד לא יודע מה קרה.יש מלא גירסאות. אני מבין שהוא נפגש שם עם אנשים שהוא הכיר אבל מעבר לזה אין לי מושג"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה