היכונו לימות המשיח בכביש 4



המדובר בקטע שבין צומת כפר סילבר לצומת עד הלום שיכלול מחלפים חדשים ויהיה נקי מרמזורים; ראש העיר, תומר גלאם: ״מהפכה של ממש באחד מצירי התנועה העמוסים ביותר״

אלדד עובדיה

בשורה לתושבי אשקלון: כביש 4 יורחב לארבעה נתיבים. המאמצים נשאו פרי: לאחר לחצים ופניות של ראש העיר, תומר גלאם, בנושא, עוד לשר התחבורה דאז, ישראל כץ, החליטה אתמול (רביעי) הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז דרום לאשר את הרחבת כביש 4, בקטע שבין צומת כפר סילבר ועד צומת עד הלום.

כזכור, עם כניסתו לתפקיד העלה ראש העיר את נחיצות הנושא עבור תושבי אשקלון ועבור העיר, שגדלה והופכת למטרופולין מרכזי באזור. ״מידי יום יוצאים מהעיר אשקלון ומהיישובים הסמוכים עשרות אלפי תושבים למקום עבודתם. התושבים שעושים דרכם צפונה בכביש מספר 4 מוצאים עצמם כל בוקר בפקקי ענק. עומסי התנועה מתחילים מצומת אשקלון ועד צומת 'עד הלום', מכיוון שקטע כביש זה טרם שודרג למתכונת תלת נתיבית, כמות הרכבים בשעות השיא יוצרת צוואר בקבוק ועומסים בלתי סבירים", הסביר ראש העיר.

עם האישור הסטטוטורי להרחבה, עולה כי הכביש יכלול ארבעה נתיבים, בהם נתיב תחבורה ציבורית ובמקביל, יוקמו לאורכו מחלפים חדשים שיאפשרו תנועה רציפה, ללא רמזורים וללא עיכובים מיותרים.

עם אישור הוועדה אמר ראש העיר, תומר גלאם: ״מהפכת התחבורה שלנו לא עוצרת באשקלון. שמח כי המאמצים והלחצים שהפעלנו נשאו פרי. מדובר במהפכה של ממש באחד מצירי התנועה העמוסים ביותר, שהפך לסיוט תחבורתי עבור מאות אלפי נהגים, רבים מהם תושבי אשקלון. כעת נותר רק להאיץ את מועד תחילת העבודות, כדי שנוכל ליהנות בהקדם מהשינוי המבורך הזה״.

צילום: אלדד עובדיה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה