הכין חמל מלא



הצהרת תובע - תוגש היום נגד תושב אשקלון שנעצר ע"י ימ"ר לכיש כשהוא מחזיק במטען חבלה מאולתר, מערכת הפעלה אלחוטית ואמצעי זיהוי משטרתיים שונים

דוברות משטרה

החשוד תושב אשקלון כבן 31, נעצר לפני כשלושה שבועות ע"י ימ"ר לכיש בזמן שהוא נוסע עם רכבו בעיר אשקלון, במסגרת חקירה ופעילות נגד עבירות פשיעה אלימה שמנהלת הימ"ר.

*מיד עם מעצרו של החשוד, ערכו השוטרים חיפוש ברכבו ובביתו, ותפסו מטען חבלה מאולתר שלאחר בדיקת חבלני המשטרה התברר כי אף הוצמדו אליו חלקי ברזל ששימשו כרסס, מערכת הפעלה אלחוטית, אקדח (דמה), ביגוד עם סממני משטרה ואביזרים נוספים ששימוש בהם יכול לייצר מצג של איש כוחות ביטחון.*

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, בזמן שחוקרי הימ"ר המשיכו לבסס נגדו את התשתית הראייתית באשר להובלה ונשיאת אמצעי לחימה ובהם מטען חבלה מאולתר שיש ביכולתו לפגוע ולגרום נזק.

היום במסגרת דיון נוסף בו תבקש המשטרה להאריך את מעצרו, תוגש נגד החשוד הצהרת תובע של הפרקליטות בדבר כוונתה להגיש נגדו כתב אישום במהלך הימים הקרובים.

במשטרה ציינו, "החשוד נעצר במהלך פעילות ממוקדת של בלשי הימ"ר, בזמן שהוא נוסע ברחובות העיר אשקלון כשברשותו מטען חבלה מאולתר, ובכך היווה סכנה ממשית לעצמו ולציבור. מיד עם איתור המטען, השוטרים פעלו להרחיק את הציבור עד לנטרול המטען ע"י חבלני המשטרה."

מצ"ב תמונות
קרדיט דוברות המשטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה