הכירו את טוראי א׳ בת 20 מאשקלון



״הטכנאי הוא העיניים בשטח והוא איש המקצוע שיודע לתת את המענה המקצועי והמיידי לתקלות מבצעיות"

דובר צה״ל

א׳ גדלה בקרית מלאכי ובשנים האחרונות מתגוררת באשקלון. א' למדה י״ג, י״ד והתגייסה כחלק מגיוס של הנדסאים.

א׳ מספרת ״אנחנו אחראים על מרכז התקשורת בצה״ל אנחנו משתבצים בכל הפיקודים בארץ ואנחנו אלו שנותנים את המענה לבעיות התקשורת השונות. ידעתי שאני מגיעה לתפקיד הזה ואני גם מאוד מרוצה שאני נמצאת בו. אני אוהבת את התחום הזה מאוד ומתחברת לכלל העשייה בו״.

במקרה של א' הזיקה והכישרון למקצועות המחשוב מגיע מהבית, א׳ מספרת שגם אח שלה עתיד להתגייס לאגף התקשוב ומי יודע אולי גם הוא יצטרף אליה לתפקיד וימשיך את המורשת המשפחתית

״הלימודים והמשמעת מאוד קשים כמו בכל מסגרת והתחלה חדשה, המפקדים תמכו בי תמיד ודאגו שיהיה לנו חוויה משמעותית, יש לציין שהמפקדת האישית שלי תמיד תמכה בי, דאגה להעצים אותי ולתת לי מוטיבציה להמשך״.
תפקיד הטכנאי הוא תפקיד מאוד משמעותי, הטכנאי הוא העיניים בשטח והוא איש המקצוע שיודע לתת את המענה המקצועי והמיידי לתקלות מבצעיות.

יחידת חושן היא היחידה שמחברת בין צרכים מבצעיים ליכולות טכנולוגיות ומייצרת פתרונות ומערכי תקשורת מאובטחים המותאמים לכל פעילות ומשימה בצה״ל בחירום ובשגרה.

היחידה מאפשרת קישוריות, סגירת מעגלים וחיבור בין יכולות שונות- מודיעין, אש, חה״א והכוחות בשטח-ובכך מחזקת את הרב זרועיות בצה״ל.

ליחידה מרכז הכשרה שבו עוברים החניכים מגוון קורסים וביניהם קורס הטכנאים.

בטקס סיום הקורס אשר התקיים לאחרונה סיימו כ-56 חניכים שעברו הכשרה ארוכה של כ 3 חודשים.

בקורס יש מגוון מגמות ביניהם מערכות תקשורת , נתונים וצופן, מערכות דיבור , ותקשורת לווינית. בקורס לומדים החניכים על מערך התקשורת הכלל צה"לית, פתרון תקלות, תרגול תרחישי אמת ועוד..

בסיום הקורס משובצים החיילים בגדודי התקשוב ובמדורי המטה של יחידת חושן, נותנים מענה לכל יחידות צה"ל ומהווים את עמוד השדרה של התקשורת הצה"לית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה