המועד האחרון להגשת התביעות נדחה ל-31.05.2020



עסקים מהדרום, משרד הכלכלה קורא לכם להגיש תביעות לפיצויים בגין ימי לחימה משנת 2019

צילום: לע"מ

בעקבות משבר הקורונה, הודיע משרד הכלכלה כי הוא יאריך את התקופה שבה ניתן להגיש בקשות לפיצויים, עבור בעלי עסקיםבמרחק של עד 40 ק"מ מגדר המערכת, עד סוף החודש (31/5).  אפי מחלב, מנהל מעוף מרחב דרום: "בעלי עסקים רבים לא מודעים לכך שהם זכאים לקבל פיצויים. משרד הכלכלה קורא לבעלי עסקים באזור לתבוע את זכאותם בהקדם. אני קורא לבעלי עסקים לפנות בהקדם לסניפי מעוף ולדרוש את זכאותם. המועד האחרון להגשת התביעות נדחה ל-31.05.2020 . ניתן לעשות זאת ללא עלות, דרך אתר מעוף.

בזמן שבעלי עסקים מנסים להתמודד עם המשבר הכלכלי בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, בעלי עסקים רבים מהדרום עוד מתמודדים עם נזקים כלכליים בעקבות המציאות הביטחונית שפקדה את האזור במהלך שנת 2019. במהלך ימי הלחימה, רבים מבעלי העסקים באזור נאלצו לסגור את עסקיהם, להישאר בבית עם ילדיהם בהתאם להנחיות פיקוד העורף ולהפסיד כספים וימי עבודה רבים. בעקבות משבר הקורונה, הודיע משרד הכלכלה כי יאריך את מועד הגשת התביעות עד לסוף חודש מאי (31.5.2020) ובכך יאפשר לכמה שיותר עסקים להנות מזכאותם.

מי שזכאים להגיש תביעות, אלו עסקים שנמצאים בטווח שבין 0-40 ק"מ ונסגרו בעקבות הוראת פיקוד העורף או עסקים שעובדיהם נשארו להשגיח על ילדיהם, בשל סגירת מוסדות החינוך בטווח של ה-40 ק"מ ובהוראת פיקוד העורף.

בין הקריטריונים לקבלת מענק הפיצויים: # עסק שהוא בית מלון/ פנסיון/ בית מרגוע/ בית הארחה או אטרקציה תיירותית ללא לינה שמספקת פעילויות נופש/ תרבות/ פנאי בתשלום, ביישובים שמפורטים בנספח ג' של הוראת רשות המסים- https://bit.ly/35tbF1u. #בענף הדבורים, באזור שיש בו כוורות ושטחי מרעה במרחק של בין 0-7 ק"מ מגדר המערכת. #עסק שנפגע בשל הוראה של פיקוד העורף על סגירת מוסדות חינוך או מקומות עבודה שאינם חיוניים או בשל איסור על התקהלות, במרחק שבין 0 ל-40 ק"מ, מגדר המערכת.

ניתן להגיש בקשה לתביעות במסגרת מעוף, הגשת הבקשה היא ללא עלות!

לפרטים ומידע נוסף חייגו 8794*

או שלחו הודעה ב-WhatsApp למספר 052-3046916

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה