המרכז הרפואי ברזילי ועיריית אשקלון מצדיעים לצוותי הרפואה



ביום העצמאות יוקרן על בניין האשפוז של המרכז הרפואי ברזילי מופע לייזר ענק וייחודי – בהוקרה לצוותים הרפואיים

עם פתיחת חגיגות העצמאות ה-73 למדינת ישראל, יוקרן במרכז הרפואי ברזילי, בשיתוף עיריית אשקלון, מופע לייזר דינמי וייחודי על בניין האשפוז המרכזי של המרכז הרפואי. במופע הלייזר יוקרנו על הבניין תמונות מרגשות של הצוותים הרפואיים, חוויות בלתי נשכחות מהשנה האחרונה, בצירוף הטקסט הבא:

73 למדינת ישראל
המרכז הרפואי ברזילי ועיריית אשקלון
מברכים את ישראל
מצדיעים לצוותי המרכז הרפואי
ומאחלים לכולם רפואה שלמה!

*תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון:* ״תושבי אשקלון כולם, יחד עם כלל אזרחי מדינת ישראל, מודים לצוותים הרפואיים, בבתי החולים ובקופות החולים, על עבודת הקודש שעשו בשנה האחרונה כשעמדו בחזית המאבק בנגיף הקורונה. לציון יום העצמאות, אותו אנחנו יכולים לחגוג יחד השנה, יזמנו הוקרה מיוחדת שלא ניתן יהיה לפספס כדי להמחיש להם עד כמה אנחנו מעריכים אותם ומודים להם. עם ישראל חי. חג עצמאות שמח״.

*פרופ' יניב שרר, מנהל המרכז הרפואי ברזילי:* "יום העצמאות השנה, יום חגה ה-73 של המדינה, הוא הזדמנות להוקיר את גיבורי השנה החולפת - לוחמי הקורונה של ברזילי. מאז גילוי חולה הקורונה הישראלי הראשון, ועד עצם היום הזה, הצילו צוותי ברזילי את חייהם של אלפי חולי קורונה, בפעילות סביב השעון ובמסירות אין קץ, ועל כך הם ראויים לכל שבח. ובמקביל להתמודדות היומיומית עם הקורונה, המשיכו הצוותים המקצועיים - הרופאים, האחיות, אנשי המנהל והמשק ומקצועות הבריאות - לטפל בכלל חולי ופצועי האזור, לנתח, לשפר את איכות החיים, לשקם ולהעניק חיים חדשים. חג עצמאות שמח!"

בווידאו המצורף: הדמיית מופע הלייזר על בניין האשפוז של ברזילי. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה