״הנאשמים הכניסו את המתלונן לחצר בית באשקלון״



פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד 4 נאשמים, אשר על רקע תקלה בטרקטורון שנרכש, חטפו את הבעלים של חנות טרקטורונים, תקפו אותו ותוך כדי איומים עליו ועל בני משפחתו, סחטו בכוח סחורה מהחנות בשווי של עשרות אלפי שקלים

המחוזי באר שבע

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד חן עסיס לביא, הנאשמים מאיר שוקרון (22) מנתיבות, אביו יעקב שוקרון (42), אלדן שטרית (21) ויעקב אבוטבול (18.5) מאשקלון, כאמור על רקע תקלה בטרקטורון שרכשו מחנות לממכר טרקטורונים בשדרות, חטפו באלימות את הבעלים של החנות, הצמידו לגופו סכינים, הכו אותו בכל חלקי גופו באמצעות אלות בייסבול, דרכו עליו, איימו עליו בחפץ הנחזה להיות אקדח וסחטו ממנו בכוח ואיומים סחורה מחנותו. הנאשמים הכניסו את המתלונן לחצר בית באשקלון, נעלו את שער הכניסה והחטיפה והתקיפה נמשכו שעות ארוכות, משעות הבוקר ועד שעות אחר הצהריים, שבמהלכן הובילו הנאשמים סחורה בשווי עשרות אלפי שקלים מחנותו בשדרות אליהם לאשקלון. במהלך האירועים, איימו הנאשמים עליו פעם אחר פעם שלא יספר לאיש על מעשיהם. המתלונן הפצוע התחנן בפני הנאשמים שיחזירו אותו לביתו, אך הנאשמים איימו עליו ורק מספר שעות לאחר מכן, החזירו אותו לביתו, כשבמהלך הנסיעה החזיקו סכין ואמרו לו "שלא יעשה טעות". בשל פחדו של המתלונן, הוא נמלט מביתו ולא פנה לקבלת טיפול רפואי.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של חטיפה לשם סחיטה, סחיטה בכוח, סחיטה באיומים, הדחה בחקירה בנסיבות מחמירות ותקיפה בצוותא הגורמת חבלה של ממש.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההלכים המשפטיים נגדם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה