הנחיית ראש העיר: מפעל ההזנה הייחודי לעיר אשקלון יימשך



כספי המפעל ייגבו על ידי העירייה; ההחלטה בשיתוף הסתדרות המורים באשקלון, מינהל חינוך ופורום ההורים העירוני; "כל ילד וילדה הם עולם ומלואו עבורי וטובתם עומדת מעל כל אינטרס פוליטי של קומץ גננות", אמר תומר גלאם

דוברות העירייה

אתמול בבוקר נועד ראש העיר, תומר גלאם, בלשכתו עם יו"ר הסתדרות המורים באשקלון, אייל חסאן, ראש מינהל חינוך ותנו"ס, יובל זוזט ויו"ר פורום ההורים העירוני, סופי חוטובלי פנחס, וקבע כי העירייה היא זו שתגבה את כספי ההזנה עבור הילדים בגנים החל משנת הלימודים הקרובה.

ההחלטה הגיעה על רקע פנייה של מספר גננות מצומצם, שלטענתן אינן מוכנות לגבות את התשלום על ההזנה, כפי שנעשה במשך השנים האחרונות.

"טובת הילדים היא הדבר היחיד שעומד לנגד עיניי, ולמרות ניסיונות של קומץ גננות, שאינן מייצגות את השאר ומונעות מאינטרסים זרים ופוליטיים, להעיב על התוכנית, היא תצא לפועל השנה וילדינו ימשיכו ליהנות מאחד המפעלים החשובים, הייחודיים לעיר אשקלון, ומהזנה בריאה, איכותית ומפוקחת", אמר ראש העיר.

עוד הוסיף: "מאחורי מפעל ההזנה עומדת תפיסה רחבה של ראייה חינוכית וערכית המושתתת על עקרון השוויוניות בין הילדים, בקרב אלו שיכולים להרשות לעצמם להגיע עם כריך לארוחת הבוקר ובין אלו שלא. כראש העיר, שרואה כל ילד וילדה כעולם ומלואו, לא היה לי ספק כי את המפעל הזה יש להמשיך ואף להעצים, על ידי דאגה לארוחת בוקר מזינה ובריאה שתהיה מנת חלקם של כל ילדי הגנים באשקלון. במקביל, נמשיך לחזק ולתמוך בגננות שעושות עבודות קודש ויש לי הערכה רבה כלפיהן".

יו"ר ההסתדרות המורים באשקלון אייל חסאן, בירך את ראש העיר על ההחלטה ואמר כי הוא בטוח שמינהל החינוך ימשיך לעשות, כפי שעשה עד כה, כל שיידרש למען טובת כלל הילדים באשקלון, בכל הגילאים ומכל המגזרים.

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: "מינהל החינוך, בהתאם למדיניות ראש העיר, רואה חשיבות עליונה במפעל ההזנה עבור ילדי העיר ובימים הקרובים ננגיש עבור ההורים בצורה מפורטת וברורה את דרך הגבייה"

יו"ר פורום ההורים העירוני, סופי חוטובלי פנחס: "פורום ההורים העירוני מודה לראש העיר על ההחלטה להמשיך את מפעל ההזנה בגני הילדים ברחבי העיר. החלטת ראש העיר, מוכיחה פעם נוספת שהוא שם לנגד עיניו אך ורק את רווחתם של ילדינו ובהתאם להנחייתו הנ"ל, ימשיך מינהל החינוך לקיים את מפעל הזנת הבוקר מתוך התפיסה לפיה האכילה במסגרת גן הילדים היא אירוע חינוכי וחברתי. ההתארגנות וההכנות לקראת הארוחה, השיח החינוכי, ההתנהגות בעת האכילה, העמידה על קיומם ועל יישומם של כללי היגיינה, נימוס, ניקיון ופינוי שאריות מזון ופסולת בתום הארוחה – כל אלה מקנים לילדים מסר חינוכי משמעותי וכללי התנהגות בריאים, תוך מתן מענה מיטיב ושוויוני לכל ילדי הגנים. פורום ההורים מברך את ילדי הגנים, תלמידי בתי הספר, ההורים, עובדי המנהלה, הגננות, הסייעות, המורים והמנהלים בשנת לימודים פוריה ומוצלחת".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה