אשקלון גבולית להיכנס לעיר צהובה



מגמת עלייה בנתוני התחלואה באשקלון; ראש העיר: ״נסיקת הנתונים מטרידה מאוד; חייבים להמשיך ולהקפיד על ההנחיות

דוברות העירייה

בימים האחרונים נרשמה עלייה מדאיגה בנתוני התחלואה בנגיף הקורונה בעיר אשקלון. על פי הנתונים, כיום יש בעיר 71 חולים פעילים, עלייה של 33 חולים בשבוע האחרון. העלייה באה לידי ביטוי גם במדרג הרמזור, שעומד על מדד של 2.5 לעומת 0.6 ביום שישי האחרון. כאמור, המגמה מטרידה מאוד וראש העיר, תומר גלאם, הנחה את הצוותים המקצועיים להמשך ביתר שאת במאמצים לשמור על אשקלון עיר ירוקה.

בדיון היומי שנערך במרכז השליטה והבקרה הרשותי לטיפול בנגיף הקורונה, בהשתתפות מנהלי המכלולים בעירייה ונציגי פקע״ר ומשטרה, ביקש ראש העיר לתגבר את האכיפה בגין אי עטיית מסכה ולהמשיך בפעולות ההסברה המקיפות.

בנוסף, וכחלק מהמאמצים לקטוע את שרשרת ההדבקה, קרא ראש העיר להמשיך ולעודד את עובדי מערכת החינוך להיבדק באופן יזום ומתוך אחריות אישית, במסגרות קופות החולים או במסגרת מתחם הבדיקות שנפתח מידי שבוע בהיכל התרבות בעיר. בדיקות יזומות מטעם העירייה נערכו באחת ממועדוניות מופ״ת בשיתוף ניידת מד״א. בדיקות יזומות נערכו גם מטעם העירייה בקרב למעלה מ-200 עובדים בעסקים שונים בעיר במסגרת פרויקט ׳מגן עסקים׳ שיזמה העירייה.

ראש העיר, תומר גלאם: ״אנחנו עוקבים בדאגה אחר נתוני התחלואה היומיים ובימים האחרונים זיהינו מגמת עלייה מדאיגה באשקלון, כפי שקורה בכל רחבי הארץ.
מנתון של 0.6 במדרג הרמזור ביום שישי האחרון עלינו לנתון של 2.5 כיום ואנחנו עומדים על 71 חולים פעילים - 33 מהם נוספו בשבוע האחרון בלבד. הנסיקה של הנתונים מטרידה מאוד ואנחנו הולכים ומתקרבים לרף המדד הצהוב, ולכך, עלולות להיות השלכות על שגרת החיים שלנו. אני מבקש מהתושבים להמשיך להקפיד ביתר שאת על ההנחיות מצילות החיים של משרד הבריאות, לכו להיבדק כדי להבטיח שאינכם נשאים של הנגיף ואם, חלילה, קיבלתם תוצאה חיובית, הקפידו על הנחיות הבידוד המלאות. זאת הדרך היחידה לקטוע את שרשרת ההדבקה ולעצור את התפשטות הנגיף בעירנו. יחד, ננצח את הקורונה, זה בידיים שלנו״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה