הסמויים שהפלילו 17 חשודים



בתום פעילות סמויה תוך הפעלת 2 סוכנים סמויים, פשטו הבוקר כוחות המשטרה על בתיהם של 17 חשודים בסחר בסמים

נתפסו חשודים שהופללו בסחר בסמים באזור מרחב לכיש, בהם יעדים המשתייכים לארגוני פשיעה המשפיעים באופן ישיר על מפת הפשיעה - כ 2.5 ק"ג סמים מסוכנים מסוגים שונים, רכבים ועשרות אלפי שקלים נתפסו.

משטרת ישראל ממשיכה את מאבקה נגד השימוש והסחר בסמים המסוכנים שנמכרים לכל דורש תוך שימוש באפליקציות שונות, ואף לקטינים הצורכים אותם ללא כל שיקול דעת תוך סיכון ממשי לחייהם.

במהלך החודשים האחרונים הפעילה משטרת אשקלון שבמרחב לכיש, 2 שוטרים (לוחם במג"ב דרום ומהמחוז הדרומי) שפעלו כסוכנים סמויים שהצליחו לחדור את 'מנגנוני האבטחה והאימות' של סוחרי הסמים באזור הדרום ובעיקר באזור העיר אשקלון, שסומנו ע"י המשטרה כמי שפועלים באופן נרחב וסוחרים בסמים מסוכנים וחלקם אף משתייכים לארגוני פשיעה, ולרכוש מהם סמים במקומות ובזמנים שונים, תוך תיעוד העסקאות ואיסוף ראיות נגדם.

הבוקר עם סיום הפעלת הסוכנים הסמויים, ולאחר גיבוש התשתית הראייתית נגד כל אחד מהחשודים שהופללו, פשטו כוחות המשטרה של תחנת אשקלון יחד עם לוחמי מג"ב דרום, על בתיהם של 17 חשודים תושבי העיר אשקלון, בגילאי 20-40, שנעצרו לחקירה בחשד לסחר והפצת סמים מסוכנים.

במסגרת הפשיטה, תפסו השוטרים במצטבר כ 2.5 ק"ג סמים מסוכנים, בהם מריחואנה, קטאמין, חשיש וסוגים נוספים, 7 רכבים ששימשו את החשודים להפצת הסמים ומעל 24 אלף ש"ח במזומן.

עם סיום חקירתם, יובאו חלקם הגדול של החשודים בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

*במשטרה מציינים, "הפעלת הסוכנים הסמויים נגד אלו שסומנו כיעדים של המשטרה אשר משתייכים לארגוני פשיעה ומשפיעים באופן ישיר על מפת הפשיעה ועל הוצאתם לפועל של פיגועים פליליים, הנה נדבך נוסף במאבק ההתקפי והיצירתי שמנהלת המשטרה אל מול אותם עבריינים, במטרה להרחיקם מהציבור ולכלוא אותם לפרקי זמן ממושכים. סוכני המשטרה מיומנים ויודעים להתחבר לכל אדם כדי לממש את תפקידם."*

מצ"ב צילומים
קרדיט דוברות המשטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה