העובדים המצטיינים בהענקת שירות לתושבים



טל מני, אלי אברג'ל ולירז ולנסי, הם שלושת העובדים אשר זכו בציון לשבח על טיב השירות שהם מעניקים לתושבי העיר במסגרת עבודתם
קרדיט צילום: אלדד עובדיה

דוברות העירייה

בחודש יולי 2021 השיקה עיריית אשקלון, באמצעות אגף קשרי קהילה, את הפרויקט 'הטובים בשירות' אשר מטרתו לציין לשבח עובדים הראויים להוקרה עקב תודעת שירות גבוהה והעצמת חווית השירות עבור תושבי העיר. העובדים הראויים לשבח נבחרים על ידי ועדה קבועה אשר מכריעה  על פי מענה על מספר קריטריונים, ביניהם: מדדים טובים בסגירת פניות חריגות ושביעות רצון מטעם התושבים, המלצת הממונה הישיר, מכתבי הערכה של תושבים שקיבל העובד, הוכחת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא.

בהמשך לפרויקט זה ולאחר התכנסות ועדת השירות הוחלט להעניק בסבב זה תעודות הצטיינות לטל מני, סגנית מנהלת מחלקת אדריכלות, אלי אברג'ל, מנהל מחלקת ביוב ולירז ולנסי, מזכירת מחלקת הצטיידות והסעים באגף משאבי חינוך.

מנהליה של טל העידו עלייה כי היא שירותית מאוד, בעלת יחסי אנוש מעולים, מסבירה פנים, מקצועית ונעימה. עוד הוסיפו כי היא תמיד זמינה לתת מענה למקבלי השירות ולקולגות לעבודה ומהמשובים שהיא מקבלת ניתן לראות עד כמה גורמי חוץ שבעי רצון מזמינותה ומהשירות הניתן על ידה.

מנהליו של אלי העידו עליו כי הוא עובד חרוץ שמבצע את עבודתו במסירות ונאמנות. הוא מסייע ונענה לקריאות התושבים ונותן מענה לבעיות ותקלות בתשתיות הביוב העירוניות. תמיד מקפיד לסייע ולשתף פעולה עם שאר המחלקות בעירייה ונותן מענה לקריאות מוקד ולפניות הציבור.

מנהליה של לירז שיתפו כי לירז מבצעת את תפקידה כמזכירת מחלקת הצטיידות והסעים בצורה מאוד אישית ואכפתית ולא נחה דעתה עד אשר כל משימה שנדרשת לבצע מסתיימת בצורה הטובה ביותר. היא תמיד נענית לכל משימה בחפץ לב ופעמים רבות לוקחת יוזמה ויוצאת לסייע בשטח לבתי הספר ולגנים בדרישותיהם.

בטקס מיוחד הוענקו לעובדים תעודות הוקרה מראש העיר, תומר גלאם, סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, מנכ"ל העירייה, עידן דוד, סמנכ״לית הון אנושי ומשאבי אנוש, מלכה גרשון, מנהלת אגף קשרי קהילה, אושרה צרויה ימין, מנהלים ועובדים.

ראש העיר, תומר גלאם: "עיריית אשקלון שמה לה למטרה לחתור להענקת שירות מקצועי, אמין ואיכותי לתושביה בכלל תחומי החיים ובכל תחומי השירות. פרויקט הטובים השירות נועד לעודד בקרב עובדי הרשות את החשיבות בנושא ולהגביר את המוטיבציה בקרבם מתוך הבנה כי איכות חיי התושבים ומתן המענה הרשותי הינם נדבך בלתי נפרד מהשירותים השונים שהרשות מציעה. נמשיך לפעול כדי להעצים תודעת שירות גבוהה בקרב כל עובדות ועובדי העירייה״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה