העירייה מפרקת לגורמים את הבעלים של הפועל אשקלון



מסמך שיצא מהרוכשים של הקבוצה, הציג את העירייה כלא פחות מנוכלים ומתעללים בילדי אשקלון. האמת של העירייה מול טענות הרוכשים. מי עובד על מי? מי דובר אמת ומי משקר? הסיפור לפניכם

מסמך הבעלים

מסמך שהוציאו הבעלים החדשים של קבוצת הכדורגל הפועל אשקלון, הוציא משלוותם את ראשי העיר שהחליטו לצאת נגד בעלי הקבוצה ישר בפרצוף בטענה שהם שקרנים. 

לפני הקומוניקט שהוציאה העירייה על הטענות שיש לה על בעלי הקבוצה, צריך לשים דברים על השולחן. לעולם לא ניתנו סכומים כמו שהעירייה נתנה לקבוצה בליגה א׳. עד היום לא תמצאו ראיונות עם הבעלים החדשים או מנכ״ל הקבוצה. 

בחלק מהסעיפים מובהר להורים שהעירייה לא מתקצבת אותם ולכן הם יצטרכו לשלם למשל על הסעות למשחקים, חוץ מזה לשלם 3,600 שח שנתי (פחות מעשה חודשי פעילות) פלוס תלבושות בסכום של 700 שח. אגב, סט תלבושות כולל כדורגל משהו כמו 250-300 שח בחברות הגדולות. בסכומים כאלה אין צורך לתקצב את הפועל אשקלון בסכום שהוא גבוה מ -  300 אלף שח. יותר מזה העירייה הופכת להיות סחיטה וכך קרה העונה. להוציא מסמך כזה העירייה יכולה לעשות כרצונה וללא פשרות, לא רוצים, לכו לבית משפט מחכים שם הרוכשים הבאים. 

זה מה שהוציאה עיריית אשקלון כתגובה למסמך הרוכשים:

״אתמול (שלישי) הפיצה הנהלת מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון מכתב להורים ולשחקנים המשתתפים במועדון, שכולל שורה של אמירות כוזבות, שקריות ומטעות נגד עיריית אשקלון.
עיריית אשקלון, בהתאם למדיניות ראש העיר, רואה לנגד עיניה את טובת השחקנים בלבד ולא תשב בשקט נוכח ההשמצות חסרות הבסיס המופנות כלפיה במכתב שמטרתן היחידה היא להסיט את ההורים נגד העירייה. זה המקום להזכיר כי לאחר שהקבוצה נקלעה לפירוק, בית המשפט הוא שהכריע כי היא תעבור לידי ההנהלה החדשה שהיא האחראית על השירותים השונים לשחקנים. עיריית אשקלון תומכת בקבוצה במסגרת ועדת תמיכות במטרה לקדם את השחקנים ולייצר תרבות ספורט איכותית ומובילה.
לפניכם האמיתות לדברי הכזב שהועלו במכתב:

*השקר:*
עיריית אשקלון החליטה להפסיק לספק שירותי הסעות כפי שעשתה לאורך השנים.
*האמת:*
עיריית אשקלון מעולם לא סיפקה שירותי הסעות. עיריית אשקלון תומכת בקבוצה דרך העמותה כפי שהיא עושה כל שנה. התמיכה מתבצעת עפ"י קריטריונים המתפרסמים מידי שנה בנוהל התמיכות של העירייה. שבנוי על נוהל תמיכות משרד הפנים. העירייה לא יכולה לתת כסף ו/או שווה כסף מעבר לתמיכה המשולמת.

*השקר:*
עיריית אשקלון החליטה לגבות מחיר עבור דמי שימוש במתקני האיצטדיון, מה שלא היה בעבר.
*האמת:*
דמי שימוש משולמים כל שנה, מאז ומתמיד. האצטדיון הוא נכס עירוני ומשאב ציבורי ולעירייה אחריות כלפיו וכלפי המשתמשים בו. משכך, העירייה לא יכולה לאפשר בו שימוש בחינם. אופציה כזו היא בגדר "עוקף תמיכה" (על התמיכה המשולמת על ידי העירייה). דמי השימוש מחוייבים על פי שמאות שעורך שמאי במקום ובהתאם לכמות השימושים של כל עמותה. כל הערים בארץ מחייבים דמי שימוש באיצטדיון.

*השקר:*
העירייה לא תעביר את התמיכות והכספים כמוסכם ובמועד הנדרש.
*האמת:*
תקציב התמיכות כפוף לאישור ועדת התמיכות, מועצת העיר ותקציב העירייה והוא לא מועבר במועד מוסכם כלשהו, אלא רק לאחר קבלת כל האישורים הנדרשים לעיל״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה