העירייה משקרת את הציבור ומסתבכת



העירייה מפיצה קומוניקט שקרי על כך שיש כשרות לפסטיבל האוכל, העובדות, רק לשני דוכנים יש כשרות והם שייכים ״לקייטרינג סילברס״. הכשרות למטה ניתנה בתל אביב כל השאר ללא כשרות

יחצ

עיריית אשקלון מפיצה קומוניקט שיקרי ובוא נמסר שיש כשרות לפסטיבל האוכל, אולם ביודעין אין אמת בדברים האלה לכן הציג, שי רובין תעודת כשרות מתל אביב לגבי אלה שיש להם כשרות. 

זו לשון ההודעה של עיריית אשקלון:

הבהרה לגבי כשרות בפסטיבל האוכל של אשקלון

אמש נפתח פסטיבל האוכל הראשון של אשקלון שמשך אליו אלפי משתתפים, מהעיר ומחוצה לה, שנהנו מעשרות דוכני אוכל מגוונים, אותנטיים ומיוחדים, חלקם של השפים הגדולים והמובילים בישראל. במהלך הפסטיבל, הופצו פרסומים כוזבים שטענו כי הפסטיבל אינו כשר. בניגוד לפרסומים אלו, חברת ההפקה מבקשת להבהיר כי כל הדוכנים שהציגו אמש ומוצגים הערב בפסטיבל - הינם בעלי תעודות כשרות. התעודה נמצאת בכל דוכן ודוכן וזמינה לכל דורש.

כמו כן, את האירוע מלווים בכל רגע נתון שני משגיחי כשרות מטעם ספק המזון.

עיריית אשקלון, באמצעות חברת ההפקה, תמשיך להקפיד על כל הנהלים שיבטיחו לאלפי המבקרים בפסטיבל האוכל של אשקלון אירוע כשר ומהנה.

נזכיר כי הפסטיבל יימשך גם הערב, החל מהשעה 18:00 ועד השעה 24:00 בטיילת הצפונית - כולם מוזמנים״.

זו לשון ההודעה המביכה של עיריית אשקלון שזכתה לכינוי הזויה על ידי הרבנות הראשית בעיר ובצדק.

״עצרנו כרגע את תהליך ההכשרה לפסטיבל, לא ייתכן שנעזור להם והם יקראו לנו שקרנים, שהעירייה תקרא לנו שקרנים זה השיא״ אומרים ברבנות הראשית.

מטעמו של הרב ברדא שהוא פטרונו של ראש העיר לא נמסרה תגובה, למרות שאין כשרות לרוב דוכני המזון בניגוד לפרסומים. מעניין למה.

מה תהיה ההודעה הבאה של העירייה? הכל יכול להיות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה