העירייה רוצה להחזיר לכם כסף



מבצע עירוני לאיתור בעלי עסקים, שלא מימשו את זכאותם להנחה בארנונה בעקבות משבר הקורונה

דוברות העירייה

בעל עסק, העסק שלך נפגע בקורונה? אולי מגיע לך החזר ארנונה: עיריית אשקלון בשיתוף משרד הכלכלה והתעשייה וקהילת מעו״ף לעסקים יוצאים בימים אלה במבצע עירוני לאיתור עסקים מקומיים אשר הכנסותיהם נפגעו כתוצאה ממשבר הקורונה וטרם מימשו את זכאותם להנחה בארנונה. המדובר בהנחה משמעותית במיוחד שעשויה להגיע עד לזיכוי של 95%.

מנתונים שהגיעו לידי העירייה עולה כי נכון להיום, רק 15% מבעלי העסקים הזכאים להנחה בארנונה מימשו את זכאותם ולכן יש חשיבות גדולה בהנעה לפעולה של העסקים באשקלון על מנת שיוכלו ליהנות מההחזר המשמעותי. בדיקת הזכאות פשוטה וקלה והיא זמינה כל העת לרשות העסקים בקישור להלן > https://www.sba.org.il/hb/landingsSite/Pages/km5.aspx#form-area

בימים הקרובים תצא העירייה בקמפיין ייעודי לעסקים הן באמצעות סיירת סטודנטים שיעברו במרכזים המסחריים ויעדכנו את בעלי העסקים אודות ההנחה שהם יכולים לקבל, פרסום באתר העסקים של אשקלון וקמפיין דיגיטל.

נזכיר כי במהלך משבר הקורונה ביצעה העירייה שורה של צעדים במטרה להטיב עם העסקים המקומיים, בהם הקמת קרן מטעם העירייה על סך 2 מיליון שקלים לקידום בעלי עסקים; מתן אפשרות להרחיב את פעילותם למרחב הציבורי; פטור מארנונה לשלושה חודשים באופן אוטומטי לעסקים הזכאים לכך; קמפיין 'קונים מאשקלונים' לעידוד הצריכה המקומית במסגרתו צולמו עשרות בעלי עסקים ועלו בשלטי חוצות; חלוקת שילוט עם הנחיות משרד הבריאות כחלק מעמידה בתנאי התו הסגול בקרב עסקים; הקמת אתר ייעודי לעסקים הכולל מידע, הדרכה ופרסום; יצירת מפת העסקים של אשקלון באתר העירייה ועוד.

ראש העיר, תומר גלאם: ״אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לסייע לעסקים המקומיים לשוב לאיתנם בעקבות משבר הקורונה והאתגרים עמם התמודדו בתקופה האחרונה. החזר הארנונה הוא רק דוגמא אחת לכך ולכן אנחנו יוצאים בקריאה רחבה לכל העסקים, בדקו את זכאותכם. ייתכן שמגיע לכם כסף בחזרה. עיריית אשקלון תמשיך להעמיד לרשות בעלי העסקים בעיר את מיטב הכלים להתמודדות ותמשיך לעמוד לצדם ולפעול למען הזכויות שלהם".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה