הערכה לצוות המרפאות בעוטף עזה



יוחנן לוקר, יו"ר דירקטוריון כללית, סייר במרפאות כללית מחוז דרום

דוברות כללית

יושב ראש הדירקטוריון של שירותי בריאות כללית, מר יוחנן לוקר ערך היום את סיורו הראשון במחוז דרום מאז נבחר לתפקיד, בליווי מנהלת המחוז הגב׳ חדווה אמונה וחברי הנהלת המחוז. הסיור נערך במרפאות שונות ברחבי הדרום וכלל סקירה רחבה על העשייה הרבה במחוז, על מגוון השירותים החדשים לטובת מטופלי כללית ועל ההתמודדות עם התפרצות הקורונה בדרום.

את הסיור בחר לפתוח במרפאת כללית במושב נתיב העשרה שעל גבול עזה, להביע הערכתו לצוותי המרפאות בעוטף עזה הפועלים בחירום כבשגרה ומעניקים טיפול רפואי לתושבי העוטף גם תחת אש. במסגרת ביקורו פגש את ראש מועצת חוף אשקלון מר איתמר רביבו ששיבח את פועלם של הצוותים הרפואיים במרפאות כללית לטובת תושבי המועצה מאז תחילת משבר הקורונה.


הגב׳ חדווה אמונה ציינה כי ״בשיאה של ההתפרצות העמדנו לרשות מטופלי כללית בדרום 22 מתחמי דגימות קורונה שפעלו עד שעות הערב המאוחרות כדי לאתר חולים מאומתים ולקטוע את שרשרת ההדבקה והמצב היום, כשמספר החולים ירד באופן משמעותי, מעיד על חשיבות שתוף הפעולה המלא עם ראשי הרשויות והתושבים שנשמעו להנחיות, נשמרו ושמרו על אחרים. כדי להמשיך ולהילחם בהדבקה, פתחנו את שירות תור וירטואלי לרופא משפחה ואני שמחה על מאות המטופלים שבוחרים להשתמש בשירות המותאם לימים אלו. הדרום מתפתח וצומח ואנו יחד איתו, נמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר ולהתאים עצמנו לצרכים המשתנים״


מר לוקר הביע את הערכתו על הנוכחות הבולטת של המחוז הן בהתמודדות עם הקורונה והן בעשייה למען הקהילה בימים שבשגרה. בדברי הסיכום ציין מר לוקר את התרשמותו מ"הרוח הדרומית" ומסירותם של הצוותים אותם פגש במהלך הסיור ומחויבותם למתן שירות איכותי ומקצועי לכלל מטופלי הכללית במחוז דרום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה