הפנינג יוצא דופן ומושקע מאוד



ביום שישי האחרון ציינו את סיום מחצית א' המאוחרת השנה בשל המלחמה, בתיכן אורט מקיף עירוני א' אשקלון

יח״צ

בשל העובדה שמדובר גם בחודש אדר וחג הפורים המתקרב החליטו בהנהלת בית הספר לערוך הפנינג יוצא דופן ומושקע מאוד.

את התלמידים קיבלו עמדת מוסיקה שמחה וקופצנית בווליום עז של "משנכנס אדר" ושלל דוכני מתוקים, פודטראקס של גלידה אמריקאית, פינוקים של פנקייקים, ופל בלגי, צ׳ורוס עם קצפות, סוכריות, והמון  מתוק וטעים. התלמידים גם הגיעו באותו יום ללא תלבושות,  צלם מגנטים התרוצץ בין מאות התלמידים והמורים.

"ככה חגגנו במקיף את סיומה של מחצית א' ויום חלוקת התעודות וזאת לאחר אירועי השבעה באוקטובר ומספר מצומצם של חודשי למידה אינטנסיביים" אמרה רכזת החינוך החברתי שירלי צפוני.

את היום החגיגי פתחו המחנכות בשעה 9:00 עם שיעורי חינוך מושקעים וייחודים לתכני היום, למעט שכבה יא' שזוהי שנת בחינות הבגרויות הראשונה והעמוסה שלהם. השכבה נהנתה מפעילות עשירה וערכית שכללה בין היתר, מצגת תמונות מרהיבה וארוכה שסיכמה עבורם את שלל פעילויות המחצית שהתקיימו למרות ועל אף המצב, דברי סיכום וברכות של הצוות החינוכי, ומופע שירה מקצועי של שניים מתלמידי השכבה.

בתום שיעורי החינוך ובתום הפעילות לשכבה יא' יצאו התלמידים אל חצר בית הספר, בכניסה לחטיבה העליונה, ושם חיכו להם שלל הפינוקים הטעימים.

בתחילת השעה השלישית סמוך לשעה 11 עברו המחנכות והתלמידים לכיתות, ושם הם קיבלו בפעילות ייחודית נוספת של המחנכות את התעודות, גיליונות הציונים שסיכמו את המחצית. במהלך חלוקת התעודות עברו בכיתות מנהלות החטיבות ומנהלת בית הספר, רחלי עמר, לשם חלוקת עציץ חינני ופרחוני לכל אחת מהמחנכות והוקירו את עבודתן המסורה בפני התלמידים.  

"ציינו את סיום מחצית  א'  באווירה חגיגית , כאשר כל כיתה ושכבה ציינו  זאת בדרכן הייחודית" אמרה מנהלת בית הספר רחלי עמר. "המחצית הזו היתה מאתגרת מאוד .במהלכה עברנו  ימים לא פשוטים של לחימה , שבהם שמרנו על קשר הדוק  עם תלמידנו ושגרת לימודים מרחוק, עד לחזרה לשגרת לימודים ששיאם היה ההפנינג לסיום המחצית יוצאת הדופן הזו".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה