“הפרס המיוחד הוענק לה השבוע בטקס וירטואלי”



מרינה שפירו, אחות אחראית במכון הגסטרו במרכז לרפואה יועצת של כללית מחוז דרום באשקלון, היא מצטיינת מנכ"ל הכללית ל2020

דוברת כללית

מרינה שפירו, תושבת אשקלון, אחות אחראית במכון גסטרו במרכז לרפואה יועצת כללית באשקלון קיבלה מבין אלפי עובדים, את פרס ההצטיינות בטקס וירטואלי בגלל מגבלות הקורונה, ממנכ"ל שירותי בריאות כללית הפרופ' אהוד דודסון. בנימוקי הענקת הפרס נכתב כי שפירו "מובילה את מכון הגסטרו מתוך אחריות, אכפתיות רבה וסטנדרטים של מקצועיות ומצוינות"

באירוע שנערך ללא קהל בשל מגבלות הקורונה, קיבלה מרינה העובדת במחוז דרום כ-5 שנים ומשמשת אחות אחראית במכון גסטרו במרכז לרפואה יועצת אשקלון מתחילת עבודתה במחוז, את תעודת ההצטיינות. מרינה, בעלת ניסיון של 22 שנים כאחות התרגשה לקבל את ההודעה על הצטיינותה ואמרה: "בכל שנה אני שמחה בשמחתם של המצטיינים ומתרגשת עבורם, השנה כשקיבלתי את הפרס הבנתי התרגשות מהי... אני עושה את עבודתי למען המטופלים, שלא על מנת להצטיין, אלא כדי לתת שירות וטיפול טוב כפי שמגיע להם". פרס מנכ"ל הכללית נערך השנה כמו אירועים רבים אחרים באפליקציית זום, כשבחדר נכחה נציגות מצומצמת של הנהלת הכללית במחוז: הגב חדווה אמונה מנהלת המחוז, המנהל הרפואי ד"ר עלי אלהואשלה, הגב' אתי רפאלוביץ' מנהלת הסיעוד, הגב' טלי חביב מנהלת אדמ' והגב' לאה לוין מנהלת הסיעוד במנהלת נגב צפוני, שהעניקו למרינה את תעודת ההצטיינות.

בהמלצה לקבלת פרס ההצטיינות ציינה הגב' לאה לוין, מנהלת הסיעוד במנהלת נגב צפוני כי "מרינה מובילה את מכון הגסטרו מתוך אחריות, אכפתיות רבה וסטנדרטים של מקצועיות ומצוינות, שמהווים מודל לדוגמא. היא בעלת תודעת שירות גבוהה ואשת צוות למופת שסייעה רבות בהובלת המכון להצלחה בבקרת משרד הבריאות, עד כדי בקשתם להיעזר במרינה לכתיבת נהלי מכון גסטרו במשרד הבריאות." מרינה" המשיכה לאה "תמיד מוכנה להירתם מעבר לשעות העבודה על מנת לקדם את העשייה במכון כדוגמת יוזמתה לפתוח ולהנחות קבוצות של מטופלים להכנה לבדיקת הקולונוסקופיה. היא חונכת אחיות חדשות וותיקות, מבצעת הדרכות והרצאות מקצועיות ואף פועלת למען הקהילה בבית אבות. לנוכח הישגיה הוחלט שהיא הבולטת מכל מצטייני המחוז, ולכן הוענק לה פרס מנכ"ל ארצי, כל הכבוד!"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה