הצוות הניהולי של בתי הספר חוזרים לעבודה



הצוותים השבים: מנהל בית הספר, סגן מנהל, מזכירה, הנהלת חשבונות ואב הבית בלבד

הצוותים יערכו, בין היתר, לקראת חזרתה של מערכת החינוך באופן מדורג לשגרת לימודים, היערכות לקראת בתי הספר של הקיץ, קידום הלמידה מרחוק וביצוע של רישום תלמידים לקראת שנת הלימודים הבאה_
*******
*שר החינוך רפי פרץ*: ״צעד אחר צעד, מערכת החינוך הולכת וחוזרת לשגרה תחת מגבלות. אנו פועלים כל העת על מנת להחזיר את מערכת החינוך בהקדם"

*מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב*: "אנחנו ממשיכים במלוא המרץ כדי שמערכת החינוך תהיה ערוכה לחזרה הדרגתית של מערכת החינוך".
*****
משרד החינוך עושה צעד נושא בחזרה לשגרה והוא משיב החל מהיום (ה') את צוותי בתי הספר לעבודה במוסדות החינוך. מדובר בחזרתם של צוותים שכוללים את מנהלת בית הספר, סגן מנהל, הנהלת חשבונות ואב הבית בלבד. צוות זה יטפל במשימות חינוכיות שונות, בהן היערכות לקראת חזרה הדרגתית של מערכת החינוך לשגרה, קידום הלמידה מרחוק, ופעולות נדרשות נוספות בהן:
▪️ עבודת מזכירות, ניהול תקציב, חשבונות, תשלומים ורישומים, ניהול רישום וקבלת תלמידים לשנה הבאה
▪️ ניהול ציונים ורישום תלמידים לבחינות
▪️ טיפול לוגיסטי שוטף של תחזוקה וטיפול במערכות בית הספר
▪️ היערכות אדמיניסטרטיבית לקראת בית הספר של הקיץ
▪️ היערכות לקראת שנת הלימודים הבאה תשפ"א

הפעילות במבנה המוסד החינוכי תתבצע אך ורק לשם פעילות מנהלית, ובכפוף לכללי הזהירות של משרד הבריאות.

שר החינוך, רפי פרץ: ״צעד אחר צעד, מערכת החינוך הולכת וחוזרת לשגרה תחת מגבלות. אנו פועלים כל העת על מנת להחזיר את מערכת החינוך בהקדם והחזרת הצוותים המינהליים של בתי הספר היא עוד צעד בדרך לשם. החזרת מערכת החינוך קריטית לתלמידים, למשק ולמדינה כולה ואעשה ככל שאוכל כדי שחזרה זו תקרה בקרוב.״

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "אנחנו ממשיכים במלוא המרץ כדי שמערכת החינוך תהיה ערוכה לחזרה הדרגתית של התלמידים אל הגנים ובתי הספר. לצד זה, אנחנו פועלים לקדם את המהלכים הנדרשים לפתיחת פעילויות הקיץ ופתיחתה של מערכת החינוך בשנת הלימודים הבאה".
------------------------------
_דוברות משרד החינוך_

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה