הרדיו ידע: הסוקר עשה סקרים לעירייה תחת שמעוני כראש עיר ולא פסל אותו



הבוקר (חמישי) אמור להתפרסם סקר של יוסי ודנה, הבעלים של "שווקים פנורמה" שעבד עבור עיריית אשקלון בתקופת שמעוני, על הבחירות הקרובות באשקלון. יותר ברור מזה לא צריך. הרדיו שיתף פעולה עם ודנה, שיש לו הכרות מוקדמת עם שמעוני והיה צריך לפסול את הסוקר שקיבל מהעירייה מאות אלפי שקלים. אתיקה? גם לא מצד רדיו דרום

יח״צ

אחרי למעלה מ- 20 שנים ברדיו, אני מבקר את דרך החשיבה שלהם בפעם הראשונה בנושא הסקר שעשה עבורם יוסי ודנה מחברת "שווקים פנורמה".

התרענו שהסקר לא יכול להיות אמין אפילו לא למראית עין, בגלל שעושה הסקר, יוסי ודנה, מחברת ״שווקים פנורמה״, עבד עבור עיריית אשקלון בתקופת כהונתו של, איתמר שמעוני כראש העיר בשנים 2015/16 ואף קיבל מאות אלפי שקלים מהעירייה.

ודנה, עורך סקרים קבוע ברדיו דרום בזמן הבחירות לרשויות המקומיות, אולם לא עבד עם העירייה קודם, אלא רק בתקופת כהונת איתמר שמעוני כראש עיר וחיים סופר כמנכ"ל. ביקשנו לקבל תשובה מרדיו דרום ואף העברינו להם נתונים לגבי עבודתו של ודנה עם עיריית אשקלון, משום מה נראה לרדיו  שזה בסדר. ביקשנו תגובה מסודרת ועד לרגע זה לא קיבלנו. רדיו דרום טעה טעות חמורה ואפשר לומר שהסקר הזה אפילו אם יש בו משהו למראית עין, לא היה צריך להעשות דרכו. אותו סוקר עשה עבור אדם מהליכוד  סקר שפורסם לפני שבוע  ברדיו דרום. האם יהיה שינוי בין הסקרים, שם שמעוני היה עם פער של 10% על תומר גלאם ומנצח בסיבוב הראשון? לא נראה כך אחרת יצטרך לתת הסברים על השינויים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה