הרשימה החברתית של "ביחד" למען אשקלון: עוזר וסעדה בראש



רשימת ״ביחד״ מציגה את אנשיה למבחן הציבור. הנה הם לפניכם

יח״צ

בראש הרשימה יעמוד יועץ שר החוץ עזרא עוזר, ואחריו הפעיל החברתי שי סעדה. עו"ד עדי אליאסי תמוקם במקום השלישי, ואחריה פעילי הציבור שמעון קדוש, רמי שמעוני והשוטר לשעבר שלמה גואטה. "נפעל לקבל את תיק הרווחה ולהחזרת הביטחון האישי של כל תושבי אשקלון"

הרשימה של "ביחד" למען אשקלון תתמקד במספר נושאים מרכזיים ובהם הרווחה, החזרת הביטחון האישי, התעסוקה, הספורט והתרבות, החינוך ומימוש זכויות העובדים בעירייה. "אנחנו מציגים רשימה איכותית ביותר, מייצגת ומחויבת כולה רק לטובת הציבור באשקלון", הסביר ראש הרשימה, עזרא עוזר, המשמש כבעל מוסך מוכר מאוד בעיר וכיועץ שר החוץ אלי כהן.

עוזר (53) פעל רבות בשנים האחרונות למען הציבור באשקלון אל מול הרשויות המקומיות והארציות. כעת הוא מתמודד למועצת העיר כדי לקבל כלים רחבים יותר לטובת סיוע לתושבים. "אנחנו רוצים להיות חלק ממקבלי ההחלטות בהנהגת העיר", הוא אומר. "במועצת העיר הבאה נבקש להיות הממונים על הרווחה, ובנוסף נפעל בכל הכוח כדי להחזיר לכולנו את הביטחון האישי ברחובות, כולל הקמת מוקד אחד פעיל שישלב בתוכו את העירייה, המשטרה ואת כוחות ההצלה. ביחד נציב את אשקלון במקום הראוי לה בטופ של מדינת ישראל".

מועמד מספר 2 ברשימה הוא שי סעדה, בנו של חבר המועצה לשעבר הרצל סעדה ואישיות מוכרת בפני עצמה. את השליחות הציבורית והחברתית ינק שי סעדה מהבית, ממשפחתו שמפעילה מפעל גמילות חסדים ובית תמחוי המסייע לכל מי שידו אינה משגת.

במקום השלישי ברשימה הוצבה עו"ד עדי אליאסי, פעילה חברתית מוכרת, מרצה בהתנדבות לחינוך כלכלי לנוער, הפועלת גם דרך תפקידה בעורכת דין למען מי שהסתבך בחובות, הוצאה לפועל וחדלות פרעון. יש המזהים אותה גם כבת של גילה חג'ג' ז"ל, מפעילת הצהרון המיתולוגית של אשקלון שגידלה דורות של ילדים בעיר.

בהמשך הרשימה: שמעון קדוש, איש משרד הבריאות ופעיל חברתי המפעיל כולל ובית כנסת בנווה הדרים; רמי שמעוני, פעיל ציבור מוכר מאוד ומתנדב; שלמה גואטה, איש המשטרה לשעבר, שלמה גואטה, שמרבה להקים בשיתוף והתנדבות פעילויות והפקות לילדי השכונה ותושבי העיר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה