הרשמו למרוץ לזכרו של נתנאל מושיאשוילי ז״ל



נפתחה ההרשמה למרוץ המרגש בדרום: מרוץ winner ״נתנאל״ ז״ל ה-3 שיתקיים השנה ביום ו' כ"א באייר, 12.5

צילום: תומר פדר

לאחר שבשנה שעברה השתתפו במרוץ מיוחד לזכרו של נתנאל חייל צה"ל תושב העיר אשקלון מעל ל-1,200 רצים, בין תלמידים וחיילים, מקווה משפחתו של נתנאל המארגנת את המרוץ כי מספר המשתתפים ימשיך לגדול משנה לשנה. המרוץ כולל שלושה מקצים שונים: 10 ק" מ "מ ריצה תחרותית, 5 ק"מ ריצה תחרותית ומקצה עממי באורך 2 ק"מ.

נתנאל מושיאשוילי ז"ל לוחם בחטיבת גולני וחובש בגדוד 12 נהרג בהתקלות עם מחבל בגבול עזה לפני 11 שנים (1.6.2012). נתנאל ז"ל, היה אהוב מאוד על חבריו, היה מוערך כמקצוען אמיתי על מפקדיו וחובב ספורט אמיתי. את המרוץ ייסד ומוביל דודו של נתנאל ז"ל, אבי מושיאשוילי, "עצם קיום המרוץ, חיים את דמותו של נתנאל שהיה חובב ספורט וריצות וכל כך חסר למשפחתנו. לאחר פרס אנופרס מיוחד של השנה מעל ל-1,200 איש איש שואפים להגדיל את הכמות, חלק פרסים כספיים לזוכים ויוענק שבירית שיא ההצלחה של המרוץ מרגש את כל המשפחה ואת כל השותפים למפעל ההנצחה המיוחדת שלנו שכולל מלבד המרוץ השנתי גם את עמותת 'אור נתנאל' הפועלת. באשקלון ומשפיעה טוב וחסד בערך מאות ממון. צפויים להשתתף באירוע מכובדים שונים בין מנכ"ל הטוטו וכולם בהשתתפות ולהנציח איתנו את נתנאל היקר!" מסכם אבי.

ראש אשקלון, תומר גלאם: "שנה שלישית ברציפות אנו מקיימים את מרוץ נתנאל לזכרו של סמ"ר נתנאל מושאישווילי ז"ל, בן העיר שנהרג בפעילות מבצעית בעזה לפני למעלה מעשור. אישיותו של סמ"ר נתנאל ז"ל באה לידי ביטוי במגוון הפעילויות. והאירועים שנכללו במשפחת מושאישווילי בשיתוף עיריית אשקלון.יהי זכרו ברוך.

שבתאי צור, יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט "סיפורו של מרוץ נתנאל מגלם בעיניי את כל הערכים הללו. אירוע ספורט שהחל כמפעל הנצחה לזכר החייל נתנאל מושיאשוילי ז"ל אשר הקריב את חייו למען מדינת ישראל, והפך למרוץ הסוחף אליו רצים מקצועיים לצד משפחות וילדים מבקשים להביע הערכה, הזדהות, והוקרה באמצעות פעילות ספורטיבית. לכל המשתתפים הצלחה"

 

להרשמה למרוץ נתנאל ופרטים נוספים : https://www.realtiming.co.il/events/1067

 

קרדיט צילום - תומר פדר 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה