השבוע זה קורה: צה"ל מגיע לאשקלון



תערוכת ציוד לחימה מתקדם, שיחות מוטיבציה עם בני נוער וסיוע ישיר מאנשי מיט"ב של לשכת הגיוס. גם עדן חסון יהיה

דוברות העירייה

בשיאם של היומיים המיוחדים תתקיים מסיבת מתגייסים עם הזמרים רביד פלוטניק ועדן חסון* - *שימו לב, בשל הצפי לגשם המסיבה הועתקה להיכל הספורט העירוני.

בעיריית אשקלון עמלים רבות על מנת לעודד גיוס משמעותי לצה"ל ומי שאמונים על כך הם אנשי מנהל החינוך, אגף תרבות נוער וספורט שפועלים לילות כימים על מנת לעודד את בני הנוער לגיוס משמעותי באמצעים שונים כמו קשר עם לוחמים, שיחות מוטיבציה, מפגש עם אנשי צבא והקניית ערכים של תרומה משמעותית למדינה.

לאחר עבודה מאומצת של אנשי האגף ובעידודו של ראש העיר, תומר גלאם, צפויים להתקיים באשקלון יומיים מרתקים במיוחד, בימים שלישי ורביעי, 22-23.3 במסגרת פרויקט 'יום צה"ל ברשות' שמטרתו חיבור בין לוחמי צה"ל לבני הנוער של אשקלון, הוריהם וכלל תושבי העיר. במהלך יומיים אלו יתקיימו תערוכות נשק וציוד לחימה מתקדם, ייערכו שיחות של לוחמים מחילות השדה עם בני הנוער מהעיר שיבקרו בתערוכה, תתקיים שיחה של מפקד לשכת הגיוס עם הורי המתגייסים, וגם המועמדים לשירות הבטחון יקבלו סיוע בזמן אמת מאנשי מיט"ב בלשכת הגיוס.

האירוע יתקיים ברחבת הכורכר בסמוך לטיילת בר כוכבא ויחל בשעות הבוקר, למתחם יגיעו תלמידי אשקלון שייפגשו עם קציני מיון שיסייעו בשיבוצם ובקבלת מיונים לתפקידים בהם הם מעוניינים. בנוסף במקום תתקיים תערוכת כלים צבאיים שתכלול טנק מרכבה, רכבי האמר, תומ"ת, סימולטור חיל האוויר ועוד. בין השעות 15:00-19:00 התושבים מוזמנים להגיע למתחם ליהנות ולצפות בכלים הצבאיים המוצגים במתחם.

כמו כן, ההורים מוזמנים לשיח פתוח בסיומו של היום הראשון, עם מפקד לשכת הגיוס אל"מ אלון מצליח שיענה לשאלות ההורים והמתגייסים; מי שעוד יסייע לבני הנוער הוא מפקד לשכת הגיוס בבאר שבע ותושב העיר, סא"ל רועי דור.

בשיאם של יומיים אלו, ביום רביעי בערב, תתקיים מסיבת מתגייסים בהשתתפות עדן חסון, רביד פלוטניק, עדן מאירי ושני הזמרים האשקלונים גלעד יחיא וניצן לוי - הכניסה לאירוע לבני נוער ולעומדים בפני גיוס בלבד. בשל הצפי למזג אוויר גשום ביום רביעי בערב, הועתקה המסיבה להיכל הספורט העירוני.

*ראש העיר, תומר גלאם:* "בפעם הראשונה בתולדות העיר מתקיים אירוע עוצמתי, חשוב ומרשים שכולו חיבור בין צה"ל לעיר אשקלון. אני גאה ונרגש להזמין את כלל תושבי העיר ליהנות ולחוות את צה"ל שלנו מקרוב ומודה לכל הגורמים ברשות ובצה"ל על שיתוף הפעולה שהוציא לדרך את הפרויקט הזה. יש לנו נוער ערכי ואיכותי בעיר ואני משוכנע שהפעילות תסייע בשיבוץ נכון עבורם".

*ראש מינהל חינוך, יובל זוזט:* "יש לנו את הזכות לקיים את יום צה"ל ברשות ולהנגיש לבני הנוער את ערכי ההגנה על המדינה וחשיבותם. תודה לראש העיר על היוזמה ולמינהל חינוך ואגף תרבות נוער וספורט על היישום בצורה המיטבית ביותר".

*מנהלת אגף תרבות, נוער וספורט, דפנה עמירה-ביטון:* "לאחר מאמצים רבים, אני שמחה שהצלחנו לייצר שיתוף פעולה מיטבי בין גורמי הצבא האחראים על גיוס ילדינו, הרשות ובתי הספר ושאירוע בסדר גודל שכזה מתקיים באשקלון. חשוב שהמועמדים לשרות והוריהם יגיעו לנצל את ההזדמנות האדירה הזו, לשאול שאלות ולהסתייע בקציני המיון שיגיעו לפתור בעיות ולסייע".

*מנהל אגף על יסודי, צוריאל דביר:* "מברך על השותפות האמיצה בין החינוך הפורמלי לבלתי פורמלי לטובת תלמידי העיר. אני בטוח שפעילות מסוג זה תסייע לבני הנוער לקבל שיבוץ מיטבי".

צילום עדן חסון: יניר סלע; צילום רביד פלוטניק: מרווה שרון. צילום טנקים: דו״צ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה