השגריר עבר להימורים



שבתאי צור, עם רזומה ענק במבחר תפקידים ציבורים יכהן כיו״ר הטוטו שזו המועצה להסדר הימורים. בהצלחה

פרטי

שבתאי צור, שגריר ישראל בגאורגיה לשעבר, בנקאי בכיר בעברו בבנק לאומי, יש ניסיון רב במגוון תפקידים ציבוריים שמילא בעבר. בשנה שעברה סיים בהצלחה כהונה שנייה כשגריר ישראל בגאורגיה, קודם לכן שימש כיו"ר דירקטוריון נמל אילת, ראש עיריית אשקלון, יועץ לראש הממשלה, דירקטור בבזק בינלאומי, ועוד. לאחרונה מונה גם כדירקטור בנמל אשדוד.

שבתאי צור מסר: "אני מודה לשר האוצר מר ישראל כץ ולשר הספורט חילי טרופר על האמון הרב והזכות שהעניקו לי. הטוטו ממלא לאורך השנים תפקיד חשוב ומרכזי בקידום הספורט ובתרומתו למען החברה והקהילה בישראל, ואני מתכוון לפעול לביסוס וחיזוק מעמדו בתחומים אלה. אני יותר מגאה לקבל על עצמי את התפקיד החשוב, ורואה בו שליחות גדולה נוכח האתגרים הרבים והעצומים שניצבים בפנינו"

היום, שר האוצר חה"כ ישראל כץ ושר התרבות והספורט חה"כ חילי טרופר הודיעו על מינויו של שבתאי צור ליו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט (טוטו-ווינר).  צור (69), נשוי ואב ל-2, מחזיק בתואר ראשון בכלכלה, תואר ראשון במנהל, וכן בדיפלומה בבנקאות. במשך 16 שנים שימש בתפקידי בנקאות בכירים בבנק לאומי.

לאורך השנים מילא צור שורה ארוכה של תפקידים בכירים בציבוריות הישראלית. רק בשנה שעברה סיים כהונה מוצלחת שנייה כשגריר מדינת ישראל בגאורגיה. קודם לכן כיהן לאורך שנים ארוכות כסגן, ממלא מקום ראש העיר, וראש עיריית אשקלון. צור שימש בעבר גם כיו"ר דירקטוריון נמל אילת, דירקטור בבזק בינלאומי, יו"ר החברה הכלכלית לאשקלון, יו"ר הקונגרס העולמי של יהודי גרוזיה, קונסול כבוד של גרוזיה בישראל, ועוד. לאחרונה מונה גם כדירקטור בנמל אשדוד.

צור נכנס לתפקיד יו"ר הטוטו לאחר שמאז יולי 2019 לא מונה בו יו"ר קבוע, ובראש הדירקטוריון עמדה עו"ד עפרה שרון במסגרת תפקידה כסגנית יו"ר. 

עם בחירתו לתפקיד יו"ר הטוטו מסר שבתאי צור כי: "אני מודה לשר האוצר מר ישראל כץ ולשר הספורט חילי טרופר על האמון הרב והזכות שהעניקו לי. הטוטו ממלא לאורך השנים תפקיד חשוב ומרכזי בקידום הספורט ובתרומתו למען החברה והקהילה בישראל, ואני מתכוון לפעול  לביסוס וחיזוק מעמדו בתחומים אלה. אני יותר מגאה לקבל על עצמי את התפקיד החשוב, ורואה בו שליחות גדולה נוכח האתגרים הרבים והעצומים שניצבים בפנינו." 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה