השר פרץ: על ערכים של התנדבות נבנית מצוינות והצלחה



״בית חינוך שמבוסס על ערכים יצעיד את התלמידים שלו למצוינות והצלחה. בוגר בית החינוך יובל מור יוסף הי"ד הוא דוגמא וסמל לכולנו לערכי מצוינות ערכית" אמר שר החינוך

צילום: עדיאל לוי

בביקור שערך השבוע (ג) שר החינוך הרב רפי פרץ בבית החינוך אמי"ת ב'  באשקלון, התפעל השר מאחוזי הגיוס וההתנדבות הגבוהים של תלמידי בית החינוך ואמר לתלמידים כי על ערכים אלו נבנית מצוינות והצלחה.

בליווי ראש העיר תומר גלאם, פתח שר החינוך את הביקור בטקס זכרון לזכרו של בוגר בין החינוך יובל מור יוסף הי"ד אשר נהרג בפיגוע בגבעת אסף לפני תשעה חודשים, בעת שירותו הצבאי.

בטקס המרגש נשא מוטי מור-יוסף אביו של יובל ז"ל דברים לזכרו. האב הנרגש הודה לבית החינוך על הנצחת בנו על ידי הנחלת הערכים בהם האמין ערכים של תרומה ונתינה- לתלמידים. הרב פרץ עמד לצידו של האב וחיבק אותו כאשר התרגש ודמע במהלך דבריו.

שר החינוך אמר כי יובל מור יוסף הי"ד הגן בגופו על מדינת ישראל ועל ערכי המצוינות הערכית בהם האמין :"זוהי המחויבות של כולנו- כולל אותי- להמשיך ברוח ההתנדבות והמסירות של יובל ז"ל".

משם המשיך שר החינוך לסיור בבית החינוך ולמפגש עם צוות ההנהלה הרב רפי מימון ומיכל פלג. הרב פרץ וראש העיר שמעו מהמנהלים על האתגרים והיעדים העומדים בפני בית החינוך ועל החלומות אותם הם מתכוונים להגשים במטרה לקדם כל תלמיד ותלמידה למיצוי ומצוינות.

ראש העיר תומר גלאם הביע את הערכתו לצוות החינוך וההנהלה של בית החינוך הרואים בפניהם את טובתם של כל תלמיד ותלמידה ואמר כי בכוונתו ללוות את בית החינוך ולהשקיע בו על מנת לחזק ולקדם אותו לכיוון של הצלחה ומצוינות.

במפגש עם תלמידי בית החינוך , ציין הרב פרץ לשבח את אחוזי הגיוס הגבוהים של תלמידי בית הספר (כ100%) ואמר כי ניכר שהחינוך בבית הספר מבוסס על ערכים של נתינה לזולת ותרומה למדינה ולחברה, בסיס איתן למצוינות והצלחה.

בביקור החגיגי, אותו הוביל ויזם חבר מועצת העיר עמיחי סיבוני, לקחו חלק גם ראש מנהל החינוך יובל זוזוט, המחמד הרב דוד חטואל, מפקח בית החינוך מוטי ועקנין וראש קהילת אמי"ת דרום הרב אביגדור ויצמן.

מנהלי בית החינוך הרב רפי מימון ומיכל פלג הודו לשר החינוך ולראש העיר על תמיכת משרד החינוך ומנהל החינוך בעיר בבית הספר, והביעו את תקוותם להמשך שיתוף פעולה פורה לטובת בית הספר והתלמידים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה