ובא לאשקלון תקציב בזכות ולא בחסדי אף אחד



ההחלטה על מיגון בעיר אשקלון בהיקף של 320 מיליון שקלים ובמימון מלא של המדינה תובא לאישור הממשלה.
תומר גלאם ראש העיר: ״מתחילים בתהליך שיביא צדק מיגוני לתושבים בשכונות הוותיקות לאחר שנים של עוול

שוברות העירייה

בשורה אדירה בתחום המיגון באשקלון: לאחר עשרות שנים של היעדר מיגון בשכונות הוותיקות תובא לאישור הממשלה החלטה חסרת תקדים שתוביל לתחילתו של תהליך מיגון בעיר אשקלון בהיקף של 320 מיליון שקלים ובמימון מלא (מענקים) לצורך בניית ממ״ד לתושבים הזכאים להבטחת והשלמת הכנסה (מיפוי השכונות ופירוט הקריטריונים ייקבעו ע״י פיקוד העורף).

ההחלטה החדשה, שעומדת כאמור על 320 מיליון שקלים, כוללת תוספת של 70 מיליון שקלים לעומת ההחלטה המקורית שעמדה על 250 מיליון שקלים.

חשוב להדגיש כי מדובר בתחילתו של תהליך מיגון, ראשון מסוגו באשקלון. על פי ההחלטה שצפויה להיות מאושרת, תושבי אשקלון המקבלים השלמה והבטחת הכנסה יהיו זכאים ל-100% מענק לצורך בניית ממ״ד.

*ראש העיר, תומר גלאם:* ״אנחנו עושים היום צעד ראשון ומשמעותי לעבר תחילתו של תהליך מיגון בעיר אשקלון. בזכות שיתוף פעולה של עיריית אשקלון ים פיקוד העורף. תודה מיוחדת לחבר המועצה, עמיחי סיבוני, על השותפות, הפעילות וההובלה יחד להצלחתו של המהלך. אנחנו מתקנים עוול של עשרות שנים ומביאים לאישור החלטת ממשלה היסטורית, שלישית במספר על העיר אשקלון, שתעשה צדק מיגוני עם תושבים בשכונות הוותיקות. נמשיך לפעול כדי להביא לבשורות נוספות עבור תושבי העיר אשקלון, גם בתחום ההטבות הכלכליות, המגיעות להן בזכות ולא בחסד״.

במהלך דיוני התקציב הוקצה סכום של רבע מיליארד ₪ למיגון אשקלון, אשר עבר בהחלטת ממשלה. 

*חבר המועצה, עמיחי סיבוני:* ״אני שמח על תיקון העוול כלפי תושבי העיר אשקלון והתחלת מיגון העיר. זוהי זכות עבורי להיות שותף משמעותי בכתיבת ההחלטה ובמאבק לטובת מיגון תושבי העיר! יישר כוח אדיר לראש העיר תומר גלאם שנלחם על מנת להביא את התוצאה הכי טובה לעיר אשקלון״.

צילום: אלדד עובדיה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה