ושוב ננעל תינוק ברכב באשקלון



תינוק ננעל בשגגה ברכב באשקלון, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום. ״האמא בכתה ונבהלה כשבנה ננעל ברכב, במזג אוויר חם מאוד״

דוברות ידידים

היום (ראשון) בשעות הצהרים, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן ארבעה חודשים, שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב שפירא יוסף באשקלון.

ג'רמי ברדוגו, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והזעיק מתנדבים למקום. ליאור ועקנין - מנהל סניף אשקלון, אושרת ברופקר - מנהלת הדרכות מחוז דרום, ליחי לוין, אליאב דעי ודניאל ברכה, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוק בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

*ליחי מספר:* ״הייתי בעבודה כשקיבלתי קריאת חירום, עזבתי הכל ויצאתי מיד. הגעתי לשם ראשון ופגשתי באמא שהייתה מבוהלת מאוד ובכתה. בנה הקטן ננעל אל מול עיניה ברכב, במזג אוויר חם מאוד. הרגעתי אותה ויחד עם דניאל ברכה שהספיק להגיע, חילצנו את התינוק בשלום. האמא הודתה לנו על החילוץ המהיר.״

*ליאור מנהל הסניף מוסיף:*״אני רוצה לציין לשבח את ליחי. הוא הגיע ראשון למקום באופניו, ודאג להרגיע את האם, דבר חשוב לא פחות מהחילוץ עצמו. כשאני הגעתי למקום זה היה על מנת לתת לתינוק מענה רפואי מכיון שהיה חום כבד מאוד בזמן ששהה ברכב. לשמחתי, לתינוק שלום.״

ידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

אורית בן נעים - דוברות ידידים
קרדיט תיעוד: ידידים
‏https://yedidim-il.org

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה