זוג או כלא



דו"ח תנועה לנהגת שקיפחה את זכותו של הולך רגל במעבר חציה, הביא אמש למעצרם שלה ושל בעלה בעקבות תקיפת שוטרים וגרימת נזק לניידת המשטרה. לאחר שבסיום חקירתם נכלאו
קרדיט: דוברות המשטרה

צילום  דוברות המשטרה

במהלך פעילותם של שוטרי התנועה בעיר אשקלון אתמול אחר הצהריים, תוך פיקוח ואכיפה כנגד עבירות תנועה המסכנות את ציבור משתמשי הדרך, נעצר רכב בשדרות יצחק רבין בגין עבירה של אי מתן זכות קדימה להולך רגל במעבר החציה המהווה סיכון ממשי להולך הרגל.

ברכב שנעצר נהגה תושבת העיר (27) ולצידה ישב בעלה (27) אך היא סירבה להזדהות כחוק בפני השוטר, בעידוד בעלה שצעק והחל מתלהם. בשל סירובה, הודיע לה השוטר כי הוא נאלץ לעכב אותה אל תחנת המשטרה ולאחר שהוכנסה אל ניידת ניסה בעלה להוציאה משם תוך שמגדף את השוטרים ואומר- "אתם סתם בני זונות..." ועוד.

בטרם החלו השוטרים בנסיעה, הספיק החשוד לגרום נזק לניידת ובהמשך נסיעתם של השוטרים לקראת צומת מנחם בגין – רבין, חסם החשוד את דרכם עם רכבו וניגש שוב לרכב המשטרתי והחשודה החלה מתפרעת בניידת תוך שנשכה את אחד השוטרים. בשלב זה נעצר אף הוא והשניים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלאו. הבוקר הם הובאו בפני בית המשפט שהורה על שחרורם בתנאים מגבילים, כאמור.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה