זוג מהנדסים הקימו פעוטון שיהיה לגן מדעי



הגן המדעי הראשון בארץ יפתח בעיר היין באשקלון ויעודד קידום וטיפוח סקרנות וזיקה למדע כבר מצעדים ראשונים

יח״צ

גן הילדים הראשון שהוקם על ידי זוג מהנדסים שהקימו את סיילו אקדמי - אקדמיה למחוננים ומצטיינים. הגן המדעי הראשון בארץ יפתח בעיר היין באשקלון ויעודד קידום וטיפוח סקרנות וזיקה למדע כבר מצעדים ראשונים. חינוך מדעי. ויולטה מנהלת הגן: "זו פריצת דרך עבורנו, נשמח לראות את כולם בערב החשיפה ביולי הקרוב".

הכירו את "האקדמיה הצעירה", מקום למחקר וגילוי כבר מגיל שנה וחצי. מקום משפחתי, חם ומלא בערכות מדע ומידע אודות כדור הארץ, ממלכתבעל החיים, גוף האדם, מערכת השמש, תכונות של חומרים ועוד. מסע חינוכי הניזון מסקרנות מדעית בהובלת ויולטה ונאור ציוני, זוג מהנדסים שהחליטו להשתמש באסטרטגיות היישר מעולם ההייטק ולבנות מערכי חינוך חדשים, עם שיטת לימוד חדשנית.

"השנים הראשונות של ילדינו כה חשובות, מחקרים מראים כי במהלך שנים אלה, בעיקר עד לגיל 3, מתרחש עיקר ההתפתחות הפיזית והקוגניטיבית של ילדינו." מסבירה ויולטה.

"מעבר לכך, אנו רואים יום יום בשטח את ההשפעות של חשיפה למדע, למיומנויות חשיבה ולמיומנויות חברתיות בקרב תלמידים רבים הלוקחים חלק בתוכניות שלנו - תוכניות לילדים מחוננים ומצטיינים במדעים והנדסה. ישנם תלמידים שאנו מלווים לאורך שנים ורואים באופן מובהק את היתרון שלהם אל מול חבריהם ואת המשמעות והיתרונות של עידוד וטיפוח חשיבה מדעית, נסיבתית ויצירתיות".

ההחלטה של ויולטה ונאור, זוג המהנדסים לעבור מתחום הטכנולוגיה וההנדסה ולעזוב את משרות ההייטק עם המשכורת הגבוהה, הרכב והתנאים לא התקבלה בקלות ראש.

"אני זוכר שכתלמיד הרגשתי שיכולתי לספוג הרבה ערך מעבר למהשקיבלתי בבית הספר - זה לא סוד שיש מה לשפר ולאן לשאוף. והאמת, שתמיד ידעתי שאגיע לעסוק בחינוך ולהוכיח איך חינוך יכול וצריך להיות" מסביר נאור. "היום אנחנו לוקחים את שיטות העבודה של עולם ההייטק ומיישמים אותן, כמובן שעם התאמות וכל צעד מערב שיתופי פעולה עם אנשי הפדגוגיה הטובים והמנוסים בארץ, והתוצאות מדברות בעד עצמן. לא תאמינו לאילו תחומי ידע אפשר להגיע עם ילדים בגילאי הגן, וכמה שהם מאושרים להיות אלה שיודעים".

"עקרון נוסף שעומד בראש העשייה שלנו, ונובע מהיותנו הורים ומהזדהות שלנו עם הורים נוספים הוא הענקה של שקט, אמון, שלווה וביטחון. ילדים פורחים כשהוריהם שלווים ומרוצים" מסביר זוג המהנדסים.

באמצעות תקשורת שוטפת, קבוצות וואטסאפ, אתר ייעודי ושקיפות מקסימלית הם שומרים על קשר רציף עם ההורים מאפשרים לתחושות האמון והביטחון לשגשג בכל התוכניות שלהם.

פתיחת הפעוטון המדעי הראשון עוררה התרגשות וציפייה בקהילה. הורים מקומיים להוטים לרשום את ילדיהם, מתוך הכרה בערך העצום של חשיפה מוקדמת לחינוך מדעי. "האקדמיה הצעירה" מבטיחה להיות מקום בו מוחות צעירים יכולים לפרוח, לאמץ את הסקרנות הטבעית שלהם ולפתח את הכישורים הדרושים כדי לשגשג בעולם מדעי וטכנולוגי יותר ויותר.

אנחנו עדים לעידן חדש בחינוך לגיל הרך. הורים המחפשים חוויה חינוכית יוצאת דופן עבור ילדיהם הצעירים מוזמנים להצטרף למשפחת האקדמיהימי חשיפה יתקיימו במהלך חודש יולי הקרוב, ניתן להירשם אליהם בקישורהבא או ישירות בטלפון:

ויולטה - 0544961371

לפרטים נוספים: https://www.cielo-academy.com/the-young-academy

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה